Test letných pneumatík 185/60 R15
Testy, recenzie a názory na pneumatiky v rozmere 185/60 R15. Pri výbere pneumatík na vaše vozidlo vždy rešpektujte rozmer, ktorý máte uvedený vo vašom technickom preukaze. Ak by ste vybrali pneumatiky nepovolného rozmeru, v lepšom prípade budete mať problémy na STK. V horšom prípade pneumatiky nepôjdu na vaše vozidlo namontovať, prípadne sa negatívne ovplyvní jeho jazdné vlastnosti. Testy pneumatiky v rozmere 185/60 R15 pochádzajú od našich užívateľov, ktorí boli ochotní sa podeliť so svojimi názormi verejne. Týchto testov pneumatík si veľmi vážime.
Slovná recenzia letných pneumatík v rozmere 185/60 R15
Matador Hectorra 531. 8. 20232023-08-31 | Bohuslav | Matador Hectorra 5 | Volkswagen Polo | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Matador Hectorra 5 je veľmi dobrá pneumatika vo svojej cenovej kategórii. Za jej najväčšiu prednosť považujem veľmi pomalé opotrebenie, príkladnú priľnavosť na mokrých vozovkách. Na suchu pneumatika taktiež splní na čo je stavaná, brzdenie aj handling by som označil ako mierny nadpriemer danej cenovej kategórie. Drobné nedostatky badať pri športovej jazde, kedy pneumatika veľmi píska avšak aj tak sa snaží o udržanie priľnavosti na ceste. Hlučnosť nebola zásadný problém.“
Matador Hectorra 5 je veľmi dobrá pneumatika vo svojej cenovej kategórii. Za jej najväčšiu prednosť považujem veľmi pomalé opotrebenie, príkladnú priľnavosť na mokrých vozovkách. Na suchu pneumatika taktiež splní na čo je stavaná, brzdenie aj handling by som označil ako mierny nadpriemer danej cenovej kategórie. Drobné nedostatky badať pri športovej jazde, kedy pneumatika veľmi píska avšak aj tak sa snaží o udržanie priľnavosti na ceste. Hlučnosť nebola zásadný problém. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 73 %
Správanie na suchu: 60 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 80 %.
12. 12. 20222022-12-12 | Richard | Kumho Ecowing ES31 | Škoda Fabia | najazdené: 15 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Takú na hovno pneumatiku montovať na škodu ako prvotnú výbavu je HANBA oproti Barum a Matador....aká je jej hodnota, keď ju vyrábajú v JK musia ju doviesť s poistením do EU a zaplatiť prepravu, clo, DP a DPH....ergo možno tak 10 .- € by mala byť predajná cena za kus“
Takú na hovno pneumatiku montovať na škodu ako prvotnú výbavu je HANBA oproti Barum a Matador....aká je jej hodnota, keď ju vyrábajú v JK musia ju doviesť s poistením do EU a zaplatiť prepravu, clo, DP a DPH....ergo možno tak 10 .- € by mala byť predajná cena za kus Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 26 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 20 %, Spätná väzba: 30 %, Jazda na hrane: 30 %, Opotrebenie: 30 %, Hlučnosť: 10 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
20. 3. 20222022-03-20 | Andrej | Dunlop Sport BluResponse | Opel Meriva | najazdené: 60 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Po štyroch rokoch najazdených cca 60 000km sa predrala vnútorná hrana až na tkaninu. Maximálna spokojnosť na mokrej ceste a hlavne prejazd veľkou rýchlosťou cez dlhú kaluž, pekne drží smer. Testoval som rôzne značky a vsadil som na Dunlop pri zimných pneu a aj tie zanechali ostatných výrobcov jazdnými vlastnosťami veľmi ďaleko. Preto som hneď testoval aj letné a tiež nesklamali. Objednávam tieto letné Dunlop Sport BluResponse znovu.“
Po štyroch rokoch najazdených cca 60 000km sa predrala vnútorná hrana až na tkaninu. Maximálna spokojnosť na mokrej ceste a hlavne prejazd veľkou rýchlosťou cez dlhú kaluž, pekne drží smer. Testoval som rôzne značky a vsadil som na Dunlop pri zimných pneu a aj tie zanechali ostatných výrobcov jazdnými vlastnosťami veľmi ďaleko. Preto som hneď testoval aj letné a tiež nesklamali. Objednávam tieto letné Dunlop Sport BluResponse znovu. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 83 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
8. 11. 20162016-11-08 | Petr Dolezal | Bridgestone Ecopia EP150 | Škoda Rapid | najazdené: 50 000 km | spôsob jazdy: športový
„Pneumatika je síce ekonomická a ekologická ale správanie na mokrom povrchu je vážne nebezpečné. Akonáhle sa dostanete za hranu, nezostáva moc možností.“
Pneumatika je síce ekonomická a ekologická ale správanie na mokrom povrchu je vážne nebezpečné. Akonáhle sa dostanete za hranu, nezostáva moc možností. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 50 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 30 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 20 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
31. 10. 20162016-10-31 | Vojtěch Němec | Riken All Star 2 | Škoda Rapid | najazdené: 15 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Bohužiaľ, letné ma sklamali. Nekúpil by som znova. Zimné sú však bezkonkurenčné.“
Bohužiaľ, letné ma sklamali. Nekúpil by som znova. Zimné sú však bezkonkurenčné. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 36 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 30 %, Spätná väzba: 30 %, Jazda na hrane: 20 %, Opotrebenie: 20 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 20 %.
12. 5. 20152015-05-12 | Béza | Kleber Dynaxer HP2 | Volvo V40 | najazdené: 25 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„rýchle opotrebovanie“
rýchle opotrebovanie Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 51 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 40 %, Jazda na hrane: 40 %, Opotrebenie: 10 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 20 %.
7. 5. 20142014-05-07 | Petr S. | Pirelli Cinturato P1 Verde | Renault Clio | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Celkom v pohode, odporúčam.“
Celkom v pohode, odporúčam. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 77 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 80 %.