Letné pneumatiky na Acura 3.2 TL
Testy, recenzie a názory na letných pneumatiky pre Acura 3.2 TL. Na toto vozidlo naši používatelia najčastejšie používajú rozmery pneumatík 205 55 R16, 180 55 R17, 225 45 R17, 215 55 R17, 205 60 R16. Pomocou tohto prehľadu recenzií na letných pneumatiky pre Acura 3.2 TL od ostatných vodičov sa vám snažíme dať čo najobjektívnejšie informácie, ktorá vám pomôžu pri výbere letné pneumatík. Čím viac recenzií, tým je názor presnejšie a vierohodnejšie. Kladieme veľký dôraz na to, aby boli recenzie čo najobjektívnejšie.
Archív – pneumatiky, ktoré nie sú aktuálne v predaji
Názov pneu | Celkové hodnotenie | ||
---|---|---|---|
1 | Norauto Prevensys 4
ADAC 2023 |
87 % 3 recenzie |
čítať recenzie |
2 | DUNLOP Sportmax Qualifier II | 86 % 4 recenzie |
čítať recenzie |
3 | Dunlop SX SPORTSMART II
Motorrad 2014 |
85 % 4 recenzie |
čítať recenzie |
4 | Point S Summerstar 3+ | 85 % 2 recenzie |
čítať recenzie |
5 | Michelin Pilot Road | 82 % 4 recenzie |
čítať recenzie |
6 | Syron Street Race | 80 % 8 recenzií |
čítať recenzie |
7 | Bridgestone Battlax Sport Touring T30 EVO | 78 % 10 recenzií |
čítať recenzie |
8 | Bridgestone Potenza RE55 | 77 % 23 recenzií |
čítať recenzie |
9 | Avon ZV5 | 77 % 112 recenzií |
čítať recenzie |
10 | Jinyu YU61 | 72 % 46 recenzií |
čítať recenzie |
11 | Jinyu YU63 | 69 % 45 recenzií |
čítať recenzie |
12 | Bridgestone Potenza S02A | 65 % 4 recenzie |
čítať recenzie |
13 | Nexen N3000 | 63 % 43 recenzií |
čítať recenzie |
14 | Dayton D320 | 57 % 9 recenzií |
čítať recenzie |
15 | Primewell PZ900 | 56 % 56 recenzií |
čítať recenzie |
16 | Durun Sport One | 47 % 4 recenzie |
čítať recenzie |
Slovná recenzia letných pneumatík na vozidlo Acura 3.2 TL
Haida HD9219. 2. 20242024-02-09 | Roman | Haida HD921 | 205 60 R16 | najazdené: 0 km | spôsob jazdy: priemerný
„Kupil som auto a na nom boli tieto pneu ako 2 mesacne. Su to nebezpecne pneu na sportovejsiu jazdu. Pri prudsom brzdeni su nestabilne ,na mokrej ceste nema v nich clovek istotu,v zakrutach su nestabilne a neskutocne hucia .Po asi 400km som ich prezul a ako nove som ich neponukol na predaj ale dal som ich zlikvidovat - no katastrofa!!!!!!“
Kupil som auto a na nom boli tieto pneu ako 2 mesacne. Su to nebezpecne pneu na sportovejsiu jazdu. Pri prudsom brzdeni su nestabilne ,na mokrej ceste nema v nich clovek istotu,v zakrutach su nestabilne a neskutocne hucia .Po asi 400km som ich prezul a ako nove som ich neponukol na predaj ale dal som ich zlikvidovat - no katastrofa!!!!!! Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 21 %
Správanie na suchu: 30 %, Správanie na mokru: 20 %, Spätná väzba: 20 %, Jazda na hrane: 10 %, Opotrebenie: 40 %, Hlučnosť: 20 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
13. 8. 20232023-08-13 | Mino | Bridgestone BT023 | 180 55 R17 | najazdené: 80 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„- oproti športovej pneu drží stopu ako po koľajniciach. - vydržia dlho. - zvládnu aj svižnejsiu jazdu. “
- oproti športovej pneu drží stopu ako po koľajniciach. - vydržia dlho. - zvládnu aj svižnejsiu jazdu. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 81 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 60 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
15. 5. 20212021-05-15 | TomaS | Michelin Primacy 3 | 245 45 R18 | najazdené: 11 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Menej spokojný som bol už len s Matador. Po tretej sezóne síce dostatočný dezén ale neskutočné hlučné (zvyknem kupovať výhradne 69dB pneu), o dosť viac unášajú do vyjazdených koľají na asfalte ako iné, ktoré som na tom aute zatiaľ mal, "tvrdé", riadne prenášajú nerovnosti z cesty a vibrácie do kabíny - veľa zlepení asfaltu som na BF Goodrich ani nepostrehol, na Primacy3 každú. A z mojich skúseností s Michelin (tiež mi to potom potvrdili v pneuservise) sa dosť bojím aquaplaningu. Na služobnom aute som na týchto plával takmer zakaždým, keď silnejšie zapršalo už na druhú sezónu (asi po 13k km). Na mojom našťastie zatiaľ nie ale súkromne jazdím kľudnejšie.“
Menej spokojný som bol už len s Matador. Po tretej sezóne síce dostatočný dezén ale neskutočné hlučné (zvyknem kupovať výhradne 69dB pneu), o dosť viac unášajú do vyjazdených koľají na asfalte ako iné, ktoré som na tom aute zatiaľ mal, "tvrdé", riadne prenášajú nerovnosti z cesty a vibrácie do kabíny - veľa zlepení asfaltu som na BF Goodrich ani nepostrehol, na Primacy3 každú. A z mojich skúseností s Michelin (tiež mi to potom potvrdili v pneuservise) sa dosť bojím aquaplaningu. Na služobnom aute som na týchto plával takmer zakaždým, keď silnejšie zapršalo už na druhú sezónu (asi po 13k km). Na mojom našťastie zatiaľ nie ale súkromne jazdím kľudnejšie. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 43 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 40 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 50 %, Hlučnosť: 20 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
5. 5. 20212021-05-05 | Jaro | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | 235 45 R17 | najazdené: 30 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„pneu som kupoval nove 3/2018. vyberane podla recenzii. jazdne vlastnosti boli vyborne ale po 3. sezone su na odpis. uz pri druhom obuvani bola na 2 ks (predna naprava 1/2 dezenu fuc) Koncom 3.sezony som pocas sviznejsim prechodom zakrutou skoro vyletel z cesty. Pneu boli dobre ale co sa tyka opotrebovanie palec dolu. tento rok uvazujem nad Michelin primacy 4“
pneu som kupoval nove 3/2018. vyberane podla recenzii. jazdne vlastnosti boli vyborne ale po 3. sezone su na odpis. uz pri druhom obuvani bola na 2 ks (predna naprava 1/2 dezenu fuc) Koncom 3.sezony som pocas sviznejsim prechodom zakrutou skoro vyletel z cesty. Pneu boli dobre ale co sa tyka opotrebovanie palec dolu. tento rok uvazujem nad Michelin primacy 4 Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 54 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 70 %, Opotrebenie: 10 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 20 %.
10. 3. 20212021-03-10 | Lubomir | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | 225 40 R18 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: športový
„Pneu som kupil nove za 85e kus, cize cena podobna skor strednej a nizsej triede, avsak vlastnostami je uplne top class, mal som dunlop rt maxx, pirelli p-zero nero gt, cpntinental sport contact 5,..ale iba goodyear som si dovolil svihat 240kmh za dazda po D1 a vyjazd na tTrnavu za sucha v 90ke zvladol iba continental a goodyear..tento rozmer som jazdil s Octav III RS, Golf 7 GTD...tieto gumy su top co sa da kupit a nedostanete to ani v o 50e drahsej pneumatike...nehovoriac ze na nasich cestach som presiel cez gigadiery ze dorazi tlmicov len zaplakali aj som dokonca musel origo vw disk davat rovnat a tie ozaj uz nieco znesu, no na gooyear-kach ani sebemensia anomalia chvenie ci bubon a to je dost podstatny argument pre sofera ktory je cestnym piratom telom aj dusou, bo napriklad kleber dynaxer hp,totozny rozmer na superbe som po 5000km musel bez srandy vyhodit kvoli 3CM vysokym bubnom na bocnici a behuni a auto pri 100ke triaslo jak vybrator na beton.. a to som rozhodne jazdil setrnejsie, pritom rozdiel cenovy je 10e kus..“
Pneu som kupil nove za 85e kus, cize cena podobna skor strednej a nizsej triede, avsak vlastnostami je uplne top class, mal som dunlop rt maxx, pirelli p-zero nero gt, cpntinental sport contact 5,..ale iba goodyear som si dovolil svihat 240kmh za dazda po D1 a vyjazd na tTrnavu za sucha v 90ke zvladol iba continental a goodyear..tento rozmer som jazdil s Octav III RS, Golf 7 GTD...tieto gumy su top co sa da kupit a nedostanete to ani v o 50e drahsej pneumatike...nehovoriac ze na nasich cestach som presiel cez gigadiery ze dorazi tlmicov len zaplakali aj som dokonca musel origo vw disk davat rovnat a tie ozaj uz nieco znesu, no na gooyear-kach ani sebemensia anomalia chvenie ci bubon a to je dost podstatny argument pre sofera ktory je cestnym piratom telom aj dusou, bo napriklad kleber dynaxer hp,totozny rozmer na superbe som po 5000km musel bez srandy vyhodit kvoli 3CM vysokym bubnom na bocnici a behuni a auto pri 100ke triaslo jak vybrator na beton.. a to som rozhodne jazdil setrnejsie, pritom rozdiel cenovy je 10e kus.. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 93 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
3. 2. 20212021-02-03 | Tomáš Štefánik | Bridgestone BT023 | 180 55 R17 | najazdené: 17 000 km | spôsob jazdy: športový
„17000 kilometrov a pneu stále dobré. Pomer cena/kvalita neporaziteľná. Pre kľudnejsieho motorkára vrelo odporúčam, spravíte veľa šťastných kilometrov. Pri agresívnej jazde ale treba dávať pozor predsa sú to sport touring pneu boli vyrobené na výdrž a nie na výkon.“
17000 kilometrov a pneu stále dobré. Pomer cena/kvalita neporaziteľná. Pre kľudnejsieho motorkára vrelo odporúčam, spravíte veľa šťastných kilometrov. Pri agresívnej jazde ale treba dávať pozor predsa sú to sport touring pneu boli vyrobené na výdrž a nie na výkon. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 76 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 80 %.
8. 10. 20202020-10-08 | Adam | Hankook Ventus Prime 3 K125 | 205 55 R17 | najazdené: 8 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Letel som na diaľnici v letnej búrke a ani náznak pochybností. Držali aj napriek vysokej rýchlosti a vode, ktorá stála na vozovke, až som mal miestami strach, že sa každú chvíľku niečo udeje. Trošku sa viacej opotrebovali predné pneumatiky po 8000 km, no zadné sú ako čisto nové. Určite by som ich kúpil ešte raz. 205/55/R17, VW T-Cross.“
Letel som na diaľnici v letnej búrke a ani náznak pochybností. Držali aj napriek vysokej rýchlosti a vode, ktorá stála na vozovke, až som mal miestami strach, že sa každú chvíľku niečo udeje. Trošku sa viacej opotrebovali predné pneumatiky po 8000 km, no zadné sú ako čisto nové. Určite by som ich kúpil ešte raz. 205/55/R17, VW T-Cross. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 90 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 90 %.
4. 6. 20202020-06-04 | Ján | Michelin Power RS | 180 55 R17 | najazdené: 6 000 km | spôsob jazdy: športový
„požitok bezpečia istoty a manevrovanie stoja za to“
požitok bezpečia istoty a manevrovanie stoja za to Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 89 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
21. 4. 20202020-04-21 | Ondrej | Nankang CX 668 | 165 80 R13 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Pneu jazdím na Škoda Garde s motorom 100 PS, pneu sú mäkké a veľmi príjemné a prekvapujú svojou tichosťou. Pri bežnej jazde je vozidlo veľmi dobre ovládateľné a s istotou zvláda aj občasný ostrejší športový prejazd zákrut. Voči predošlým pneu Barum čo som mal na aute je tu výrazný posun k lepšiemu po všetkých stránkach. šmykom a na hrane nejazdím tak k tomu sa vyjadriť neviem, ale ani pri občasnej ostrejšej jazde do zákrut nejavili tendenciu k nejakému šmyku, ani pískaniu, ale veľmi dobre držali stopu.“
Pneu jazdím na Škoda Garde s motorom 100 PS, pneu sú mäkké a veľmi príjemné a prekvapujú svojou tichosťou. Pri bežnej jazde je vozidlo veľmi dobre ovládateľné a s istotou zvláda aj občasný ostrejší športový prejazd zákrut. Voči predošlým pneu Barum čo som mal na aute je tu výrazný posun k lepšiemu po všetkých stránkach. šmykom a na hrane nejazdím tak k tomu sa vyjadriť neviem, ale ani pri občasnej ostrejšej jazde do zákrut nejavili tendenciu k nejakému šmyku, ani pískaniu, ale veľmi dobre držali stopu. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 87 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 80 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
19. 4. 20202020-04-19 | Tomáš | Nexen N Fera SU1 | 205 55 R16 | najazdené: 50 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Nikdy by som si nepomyslel ze ucítim rozdiel medzi pneumatikami, lebo jazdím podla predpisov. Ale táto je naozaj výborná aj na such aj na mokro. “
Nikdy by som si nepomyslel ze ucítim rozdiel medzi pneumatikami, lebo jazdím podla predpisov. Ale táto je naozaj výborná aj na such aj na mokro. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 91 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
8. 10. 20192019-10-08 | Jano | Bridgestone Potenza RE55 | 205 55 R16 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Chodím každého pol roka do pneuservisu meniť celé kolesá.Na jar som tam zabudol ísť a odjazdil som na zimných pneumatikách celé leto...Konštatujem, že zimné pneumatiky Yokohama sú výborné - v 40 stupňových horúčavách v Chorvátsku sa vôbec nešmýkali.....“
Chodím každého pol roka do pneuservisu meniť celé kolesá.Na jar som tam zabudol ísť a odjazdil som na zimných pneumatikách celé leto...Konštatujem, že zimné pneumatiky Yokohama sú výborné - v 40 stupňových horúčavách v Chorvátsku sa vôbec nešmýkali..... Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 0 %
27. 9. 20192019-09-27 | Jan | Michelin Power RS | 180 55 R17 | najazdené: 8 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„trocha menej vydrze ale istota to dvoijnasobne vrati“
trocha menej vydrze ale istota to dvoijnasobne vrati Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 89 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
2. 8. 20182018-08-02 Testy-Pneumatik.sk | Dayton D320 | 225 45 R17 | najazdené: 40 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Hlučne “
Hlučne Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 27 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 40 %, Spätná väzba: 50 %, Jazda na hrane: 20 %, Opotrebenie: 10 %, Hlučnosť: 10 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
15. 7. 20172017-07-15 | bubu | Michelin Power Pure SC | 130 70 R12 | najazdené: 2 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„cena, celková spokojnost“
cena, celková spokojnost Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 81 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 60 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 70 %.
19. 4. 20172017-04-19 Testy-Pneumatik.sk | DUNLOP Sportmax Qualifier II | 180 55 R17 | najazdené: 9 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Jazdenie v dvoch“
Jazdenie v dvoch Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 84 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 90 %.
9. 12. 20162016-12-09 | Martins | Barum Brillantis 2 | 185 65 R15 | spôsob jazdy: pokojný
„Katastrofálna na mokrom povrchu!“
Katastrofálna na mokrom povrchu! Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 43 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 20 %, Spätná väzba: 40 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 60 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
17. 7. 20162016-07-17 | Gabriel | Dunlop SX SPORTSMART II | 190 55 R17 | najazdené: 3 000 km | spôsob jazdy: športový
„Osadená na Suzuki GSX1300R Hayabusa gen1, za 3000 km zjazdená na 0,7mm. Agresivnejšia jazda, meste hrabala 2 ke, takže kilometráž bola ovplinená.“
Osadená na Suzuki GSX1300R Hayabusa gen1, za 3000 km zjazdená na 0,7mm. Agresivnejšia jazda, meste hrabala 2 ke, takže kilometráž bola ovplinená. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 83 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 40 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 90 %.
Ak máte vlastný web s tematikou automobilov, alebo ste dodávateľom pneumatík, môžete na svoj web umiestniť našu plaketu s hodnotením pneumatík vhodných pre vozidlo Acura 3.2 TL: test pneumatík na Acura 3.2 TL [png]