Pneumatiky na Volkswagen CC
Testy, recenzie a názory na pneumatiky pre Volkswagen CC. Na toto vozidlo naši užívatelia najčastejšie používajú rozmery pneumatík 235 40 R18, 225 45 R17, 235 45 R17, 235 35 R19, 225 35 R19. Pneu, uvedené v týchto testoch, sú potvrdené skúsenosťami vodičov, ktorí boli ochotní sa podeliť o svoje skúsenosti. Pokiaľ vyberáte pneumatiky na Volkswagen CC, detailne si prejdite naše testy a budete mať istotu, že pri výbere pneumatík nešliapnete vedľa, ani neminiete peniaze za zbytočne drahé pneumatiky.
Ktoré pneumatiky potrebujete?
Letné pneumatiky na Volkswagen CC
1 | Vredestein Ultrac Vorti 104 recenzií | 88 % |
2 | Nokian zLine 81 recenzií | 86 % |
3 | Debica Presto UHP2 43 recenzií | 82 % |
4 | Michelin Pilot Sport 4 272 recenzií | 82 % |
5 | Tigar Tigar UHP 19 recenzií | 80 % |
Zobraziť viac
Zimné pneumatiky na Volkswagen CC
1 | Michelin Pilot Alpin PA4 31 recenzií | 94 % |
2 | Continental Winter Contact TS 850 P 18 recenzií | 84 % |
3 | Hankook Winter i*cept evo W310 28 recenzií | 78 % |
4 | Goodyear UltraGrip 8 Performance 13 recenzií | 73 % |
5 | Kumho IZen KW27 29 recenzií | 68 % |
Zobraziť viac
Slovná recenzia letných pneumatík na vozidlo Volkswagen CC
Matador MP 47 Hectorra 312. 10. 20212021-10-12 | Igor | Matador MP 47 Hectorra 3 | 235 40 R18 | najazdené: 45 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Som veľmi kritický k tejto pneu. Zdedil som ju pri kúpe auta 235/45 r17 a pri kúpe letnej sady kolies 235/40 r18 a môžem s čistým svedomím povedať, že už by som si ju nikdy nekúpil ani nikomu ju neodporučil. Samozrejme bavíme sa o pneu ktorá stojí polovicu z prémiovej značky a tak to aj vyzerá. Horšie je všetko. Budem porovnávať pri tomto aute len so zimnými Continental TS850P, takže oproti prémiovej letnej pneu by ten rozdiel bol ešte väčší. Tá pneu je ako tak dobrá možno prvých 5 tisíc km, potom je neskutočne hlučná. Pod 5mm si pripadáte, že idete na fábii, čo je taký hluk od kolies. Za dažďa musíte dávať veľký pozor, či pred vami sa neocitne viac vody, či už v koľaji, alebo ako mláka, lebo slabo odvádza vodu. Opotrebenie je neskutočne rýchle. Dezén schádza rýchlejšie ako na zimnej športovejšej pneumatike. Nechápem ako niekto môže takto lacné pneu kúpiť na automobil segmentu D?! Jazdil som už veľa pneumatík, na veľa rôznych automobiloch, ale toto je asi to najhoršie čo som kedy mal obuté a som rád za skúsennosť a už sa neviem dočkať kedy prezujem na zimné a na jar ako komplet vymením celú sadu za niečo poriadne. “
Som veľmi kritický k tejto pneu. Zdedil som ju pri kúpe auta 235/45 r17 a pri kúpe letnej sady kolies 235/40 r18 a môžem s čistým svedomím povedať, že už by som si ju nikdy nekúpil ani nikomu ju neodporučil. Samozrejme bavíme sa o pneu ktorá stojí polovicu z prémiovej značky a tak to aj vyzerá. Horšie je všetko. Budem porovnávať pri tomto aute len so zimnými Continental TS850P, takže oproti prémiovej letnej pneu by ten rozdiel bol ešte väčší. Tá pneu je ako tak dobrá možno prvých 5 tisíc km, potom je neskutočne hlučná. Pod 5mm si pripadáte, že idete na fábii, čo je taký hluk od kolies. Za dažďa musíte dávať veľký pozor, či pred vami sa neocitne viac vody, či už v koľaji, alebo ako mláka, lebo slabo odvádza vodu. Opotrebenie je neskutočne rýchle. Dezén schádza rýchlejšie ako na zimnej športovejšej pneumatike. Nechápem ako niekto môže takto lacné pneu kúpiť na automobil segmentu D?! Jazdil som už veľa pneumatík, na veľa rôznych automobiloch, ale toto je asi to najhoršie čo som kedy mal obuté a som rád za skúsennosť a už sa neviem dočkať kedy prezujem na zimné a na jar ako komplet vymením celú sadu za niečo poriadne. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 50 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 40 %, Hlučnosť: 30 %, Kúpil by som znovu: 30 %.
7. 6. 20212021-06-07 | Milos | Firestone Roadhawk | 235 40 R18 | najazdené: 10 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Pneumatiky nemaju adheziu na suchu a za mokra je to uplne kriticke. Pneumatiky su nebezpecne. Kupil som ojazdene auto a boli na nom. Idem ich vymenit.“
Pneumatiky nemaju adheziu na suchu a za mokra je to uplne kriticke. Pneumatiky su nebezpecne. Kupil som ojazdene auto a boli na nom. Idem ich vymenit. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 39 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 30 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 40 %, Opotrebenie: 30 %, Hlučnosť: 50 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
1. 2. 20182018-02-01 | peter | Vredestein Ultrac Vorti | 235 40 R18 | najazdené: 31 000 km | spôsob jazdy: športový
„neuveriteľná guma pri jazde na suchu ale aj za mokra s maximálnym a okamžitým záberom... 4x4 je ňou len podporená, neskutočne "lepí", zákruty si doslova užívam... v "akože renomovaných/kupovaných" testoch je to veľmi podceňovaná pneumatika... mám ju už 2-hý krát po sebe (prvá sada by ešte čosi zvládla.. menil som ju po 3-och sezónach/cca 50 000 km/športovejšia jazda), spotreba sa mi javí o 0,1-0,2 l/100 km vyššia ako napr. pri prvovýrobných Contíkoch, no tie odišli po 2-och sezónach... určite vrelo odporúčam (ako aj zimné WINTRAC XTREME S), v pomere cena-výkon je to absolútny víťaz!!!“
neuveriteľná guma pri jazde na suchu ale aj za mokra s maximálnym a okamžitým záberom... 4x4 je ňou len podporená, neskutočne "lepí", zákruty si doslova užívam... v "akože renomovaných/kupovaných" testoch je to veľmi podceňovaná pneumatika... mám ju už 2-hý krát po sebe (prvá sada by ešte čosi zvládla.. menil som ju po 3-och sezónach/cca 50 000 km/športovejšia jazda), spotreba sa mi javí o 0,1-0,2 l/100 km vyššia ako napr. pri prvovýrobných Contíkoch, no tie odišli po 2-och sezónach... určite vrelo odporúčam (ako aj zimné WINTRAC XTREME S), v pomere cena-výkon je to absolútny víťaz!!! Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 99 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
Slovná recenzia zimných pneumatík na vozidlo Volkswagen CC
Continental Winter Contact TS 850 P12. 10. 20212021-10-12 | Igor | Continental Winter Contact TS 850 P | 235 45 R17 | najazdené: 30 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Prémiová pneu, oproti klasickej TS850 má menší km nájazd, avšak pri prednom náhone, predné vydržali dve plné sezóny cca 30 tisíc km majú cca 35mm a zadné stále cez 50mm, takže tie ešte rok vydržia. Čo sa týka hlučnosti, tak sú tichšie ako nie úplne nové Matador letné pneu. Na suchu aj mokre dobre držia auto a na snehu tiež, avšak na snehu rozbiehanie a brzdenie by mohlo byť lepšie. Pri ľade si dajte pozor na brzdenie nie raz som mal problém ubrzdiť auto. Ale ako celok veľmi kvalitná pneu vo väčšine kritérii. Plusy by som vypichol hlavne správanie na mokru, hlučnosť a udržanie jazdnej stopy. Hlavný mínus vidím v správaní sa na ľade a s rýchlejším opotrebením treba rátať, keďže ide o pneu zameranú viac na výkon aj v zimných mesiacoch. Odporučil by som ju, ale teraz vyšla nová generácia TS870P, takže ak tam nájdete svôj rozmer, išiel by som do nej, je vylepšená a určite ešte o niečo bezpečnejšia.“
Prémiová pneu, oproti klasickej TS850 má menší km nájazd, avšak pri prednom náhone, predné vydržali dve plné sezóny cca 30 tisíc km majú cca 35mm a zadné stále cez 50mm, takže tie ešte rok vydržia. Čo sa týka hlučnosti, tak sú tichšie ako nie úplne nové Matador letné pneu. Na suchu aj mokre dobre držia auto a na snehu tiež, avšak na snehu rozbiehanie a brzdenie by mohlo byť lepšie. Pri ľade si dajte pozor na brzdenie nie raz som mal problém ubrzdiť auto. Ale ako celok veľmi kvalitná pneu vo väčšine kritérii. Plusy by som vypichol hlavne správanie na mokru, hlučnosť a udržanie jazdnej stopy. Hlavný mínus vidím v správaní sa na ľade a s rýchlejším opotrebením treba rátať, keďže ide o pneu zameranú viac na výkon aj v zimných mesiacoch. Odporučil by som ju, ale teraz vyšla nová generácia TS870P, takže ak tam nájdete svôj rozmer, išiel by som do nej, je vylepšená a určite ešte o niečo bezpečnejšia. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 91 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 100 %, Sneh: 90 %, Ľad: 70 %, Kúpil by som znovu: 90 %.