Vredestein Ultrac Vorti R
Vredestein Ultrac Vorti R VredesteinAutoBild 2021
Recenzie pneumatík Vredestein Ultrac Vorti R, ktorú hodnotili 7 užívateľov a dali jej celkovú známku 88 %. Táto pneumatika ja najčastejšie testovaná v rozmeroch 235 35 R19, 225 45 R17, 245 40 R18.
Porovnanie cien pneumatík v rozmere: vybrať rozmer
Vredestein Ultrac Vorti R | Porovnať ponuky |
Vredestein Ultrac Vorti R – recenzia pneumatík
Pneumatiku Vredestein Ultrac Vorti R hodnotilo vo všetkých uvádzaných aspektoch celkom 7 používateľov, z čoho 2 vyplnilo aj textovú recenziu.
17. 11. 20192019-11-17 | Rick Ross | Audi RS5 | 245 30 R20 | najazdené: 55 000 km | spôsob jazdy: športový
„Veľmi podceňovaná pneumatika ktorá v sebe skrýva obrovský potenciál konkurovať “vychýrenejším” značkám. V podplatených testoch ju určite nenájdete na prvých priečkach, no v boji s dlhými kilometrami zlomi všetkých a rozhodne si zachová jazdne vlastnosti. Najviac na nich zbožnujem dizajnovo premakaný bočný profil, mnoho autičkárov je na zraze milo prekvapená že je to pneu od vredestein .. Netvrdím že je to najlepšia pneumatika, pretože taká ani neexistuje. Viem však, že v pomere výkon, cena, životnosť a v poslednom rade aj dizajn je to za mňa to naj a vrelo doporučujem túto holandskú kvalitku. “
Veľmi podceňovaná pneumatika ktorá v sebe skrýva obrovský potenciál konkurovať “vychýrenejším” značkám. V podplatených testoch ju určite nenájdete na prvých priečkach, no v boji s dlhými kilometrami zlomi všetkých a rozhodne si zachová jazdne vlastnosti. Najviac na nich zbožnujem dizajnovo premakaný bočný profil, mnoho autičkárov je na zraze milo prekvapená že je to pneu od vredestein .. Netvrdím že je to najlepšia pneumatika, pretože taká ani neexistuje. Viem však, že v pomere výkon, cena, životnosť a v poslednom rade aj dizajn je to za mňa to naj a vrelo doporučujem túto holandskú kvalitku. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 96 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
14. 4. 20162016-04-14 | Peter | BMW 5 | 245 40 R18 | najazdené: 40 000 km | spôsob jazdy: športový
„Odporucam.“
Odporucam. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
Máte skúsenosti s touto pneumatikou?
Napíšte recenziuParametre
Druh pneumatiky | osobné |
Sezóna | letné |
Značka | Vredestein |
Podrobnosti o pneumatike Vredestein Ultrac Vorti R
Pneumatiku Vredestein Ultrac Vorti R používatelia najčastejšie obúvajú na vozidlá .
Ak máte vlastný web s tematikou automobilov, alebo ste dodávateľom pneumatík, môžete na svoj web umiestniť našu plaketu s hodnotením pneumatiky Vredestein Ultrac Vorti R: Test pneumatiky Vredestein Ultrac Vorti R [png]
Pneumatika radu Vredestein Ultrac Vorti R patrí k naozajstnej špičke, čo značka Vredestein v kategórii letných pneu ponúka. Hodí sa na skutočne výnimočná autá s veľkým výkonom, od ktorých očakávate tie najlepšie jazdné vlastnosti a tým pádom sú nároky na pneumatiky tie najvyššie možné.
Pneumatiky Ultrac Vorti R sú doteraz najšportovejšie, extrémne výkonné letné pneumatiky od spoločnosti Vredenstein. V porovnaní s Ultrac Vorti, pneumatika Ultrac Vorti R kladie dôraz na vysokú priľnavosť a ovládateľnosť pre tie najvýkonnejšie automobily. Pneumatika poskytuje dobrú trakciu pri vyšších teplotách aj pri zatáčaní a mimoriadnu stabilitu pri vysokej rýchlosti. Je ideálnym partnerom pre športové automobily s pohonom zadných alebo všetkých kolies, ktoré vyžadujú tie najnáročnejšie pneumatiky. <br /><br />Pneumatika Ultrac Vorti R bola vyvinutá v úzkej spolupráci s talianskou dizajnérskou spoločnosťou Giugiaro a jej špecifickou dizajnovou črtou sú uhlíkové zvýraznenia na bočnici a v dezéne. Je k dispozícii v niekoľkých rozmeroch, špeciálne optimalizovaných pre zadnú nápravu. Pneumatiky majú prispôsobený uhol nárazníka, nízke prúdenie vzduchu a zvláštna pozornosť bola venovaná priľnavosti na suchej vozovke (pretože väčšinu vody na mokrej vozovke odvádzajú predné pneumatiky). Charakteristika č.: Zloženie dezénu optimalizované kombináciou niekoľkých živíc Široký dezén s plochým profilom pre extra širokú styčnú plochu s povrchom vozovky Drážky dezénu s 3D dizajnom Špeciálne pneumatiky pre zadnú nápravu s extra pozdĺžnymi drážkami, nízkym prúdením vzduchu a prispôsobeným uhlom nárazníka Dezén a bočnica navrhnutá spoločnosťou Giugiaro Asymetrický dezén Výhoda č.: Spoľahlivá priľnavosť pri vyšších teplotách pneumatiky Dokonalá trakcia, priľnavosť a stabilita Zlepšené brzdné vlastnosti Nízka hladina hluku Optimálne vyváženie medzi prednou a zadnou nápravou pre ešte lepšiu priľnavosť a chladenie pneumatiky Jedinečný a športový vzhľad Stabilné ramenné bloky dezénu pre vyššiu trakciu pri prudkom zatáčaní