Sneh: 68 %
Ľad: 60 %
Kúpil by som znovu: 74 %
Test celoročných pneumatík General Grabber AT
71%1000
Počet recenzií: 15

Recenzie pneumatík na vozidlo SUV, alebo 4x4 General Grabber AT, ktorú hodnotili 15 užívateľov a dali jej celkovú známku 71 %. Táto pneumatika ja najčastejšie testovaná v rozmeroch 235 65 R17, 235 60 R17, 285 55 R18.

Kde nakupovať?

Porovnanie cien pneumatík v rozmere: vybrať rozmer

General Grabber AT Porovnať ponuky

General Grabber AT – recenzia pneumatík

Pneumatiku General Grabber AT hodnotilo vo všetkých uvádzaných aspektoch celkom 15 používateľov, zatiaľ nikto nevyplnil textovú recenziu.

Máte skúsenosti s touto pneumatikou?

Napíšte recenziu

Parametre

Druh pneumatikySUV, 4x4
Sezónaceloročné
ZnačkaGeneral

Podrobnosti o pneumatike General Grabber AT

Pneumatiku General Grabber AT používatelia najčastejšie obúvajú na vozidlá Land Rover Freelander, Land Rover Discovery, Mercedes Benz GLK.

Ak máte vlastný web s tematikou automobilov, alebo ste dodávateľom pneumatík, môžete na svoj web umiestniť našu plaketu s hodnotením pneumatiky General Grabber AT: Test pneumatiky General Grabber AT [png]

Offroad pocit v novej dimenzii Pre vozidlá SUV a pickupy. Univerzálna terénna pneumatika značky General Tire je Grabber AT. Ponúka skvelý záber a vynikajúci handling v teréne aj na ceste. Zrodená v USA, General Tire ponúka pneumatiky pre všetky typy vozidiel, pre všetky ročné obdobia a pre všetky terény. Vynikajúca trakcia a excelentné držanie stopy v teréne. Vhodná napríklad pre vozidlá Land Rover Discovery, Chevrolet Tahoe a VW Amarok. ALL-TERRAIN dezenu: ALL-TERRAIN SERVICE so styrmi radmi blokov - vynikajuca trakcia v piesku, slabom dazdi a snehu a blate. QUIET dezen: Navrhnute pre MINIMALNE DIALNICE formulovana pre robustne OFF-ROAD podmienky agresivny ramenny dizajn odolava vydieraniu stylizovana bocnica sportovy vzhlad s bielymi pismenami Outlined. Vynikajúca trakcia a excelentné držanie stopy v teréne. Striedavo usporiadané stredné a ramenné bloky so záberovými hranami priamo prenášajú pozdĺžne a priečne sily, čo prináša vynikajúcu trakciu a reakcie na riadenie v teréne. Skvelý záber v bahnitom teréne. Otvorené ramenné drážky zaisťujú samočistiaci efekt. Výsledkom je vysoká trakcia v blatistom teréne. Robustný dezén pre jazdu v náročnom teréne. Pevné bloky zaisťujú optimálny prenos síl a pritom sú dostatočne flexibilné, aby sa zabránilo zatrhávaniu a zalamovaniu. Dokonca aj za nepriaznivých podmienok behúň zostáva odolný proti poškodeniu. Dlhodobé záberové vlastnosti v náročnom teréne. V-profil drážok a zakrivené hrany blokov prispievajú k jednoduchšiemu uvoľňovaniu zachytených kamienkov. Pneumatika je odolná v náročnom teréne.&gt Komfort jazdy a nízka hlučnosť.Zakrivenie blokov a orientácia lamiel umožňujú hladké odvaľovanie dezénových blokov, znižujú hluk pneu a zaisťujú rovnomerné opotrebovanie. Výsledkom je nízky vonkajší hluk odvaľujúcej sa pneu a vysoký jazdný komfort. Výborná ochrana proti aquaplaningu. Široké drážky a doplnkové zárezy odvádzajú vodu preč z dezénu a minimalizujú tak riziko vzniku aquaplaningu.

TOPlist TOPlist
Zavrieť

Zadajte rozmer vašich pneu