Pneumatiky na BMW 3
Testy, recenzie a názory na pneumatiky pre BMW 3. Na toto vozidlo naši užívatelia najčastejšie používajú rozmery pneumatík 225 45 R17, 255 35 R18, 205 55 R16, 225 40 R18, 225 45 R18. Pneu, uvedené v týchto testoch, sú potvrdené skúsenosťami vodičov, ktorí boli ochotní sa podeliť o svoje skúsenosti. Pokiaľ vyberáte pneumatiky na BMW 3, detailne si prejdite naše testy a budete mať istotu, že pri výbere pneumatík nešliapnete vedľa, ani neminiete peniaze za zbytočne drahé pneumatiky.
Ktoré pneumatiky potrebujete?
Zimné pneumatiky na BMW 3
1 | Goodyear UltraGrip Performance+ 17 recenzií | 91 % |
2 | BFGoodrich gForce Winter 2 25 recenzií | 88 % |
3 | Michelin Alpin A4 59 recenzií | 88 % |
4 | Vredestein Wintrac Pro 30 recenzií | 88 % |
5 | Fulda Kristall Montero 3 23 recenzií | 87 % |
Zobraziť viac
Letné pneumatiky na BMW 3
1 | Vredestein Ultrac Vorti 105 recenzií | 88 % |
2 | Hankook Ventus Prime 4 K135 46 recenzií | 88 % |
3 | Vredestein Ultrac Satin 44 recenzií | 88 % |
4 | Nexen N Fera SU4 64 recenzií | 87 % |
5 | Michelin Pilot Sport PS2 152 recenzií | 87 % |
Zobraziť viac
Celoročné pneumatiky na BMW 3
1 | Michelin CrossClimate Plus 110 recenzií | 81 % |
2 | Vredestein Quatrac 3 47 recenzií | 80 % |
3 | Vredestein Quatrac 5 34 recenzií | 80 % |
4 | Goodyear Vector 4Seasons 63 recenzií | 79 % |
5 | Nankang N 605 2 recenzie | 78 % |
Zobraziť viac
Slovná recenzia zimných pneumatík na vozidlo BMW 3
Pirelli Winter 210 SottoZero Serie II11. 1. 20222022-01-11 | Juraj | Pirelli Winter 210 SottoZero Serie II | 255 55 R17 | najazdené: 3 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Kúpil 4ročné BMW 320GT xdrive, ktoré malo obuté Pirelli Winter 210 SottoZero Serie II zimné pneumatiky, dezén 5mm, môžem zhodnotiť aj keď ešte len budú mať 4roky, nesprávajú sa stabilne ako by sa dalo od nich čakať, pri snežení je cítiť ako auto nie moc dobre drží stopu na ceste už pri 90kmetrovej rýchlosti. Ak ich porovnám s 8 ročnými Continental TS850 ktoré mám na zadokolke BMW 3, sú jednoznačne slabšie. “
Kúpil 4ročné BMW 320GT xdrive, ktoré malo obuté Pirelli Winter 210 SottoZero Serie II zimné pneumatiky, dezén 5mm, môžem zhodnotiť aj keď ešte len budú mať 4roky, nesprávajú sa stabilne ako by sa dalo od nich čakať, pri snežení je cítiť ako auto nie moc dobre drží stopu na ceste už pri 90kmetrovej rýchlosti. Ak ich porovnám s 8 ročnými Continental TS850 ktoré mám na zadokolke BMW 3, sú jednoznačne slabšie. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 49 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 30 %, Opotrebenie: 50 %, Hlučnosť: 50 %, Sneh: 30 %, Ľad: 20 %, Kúpil by som znovu: 40 %.
6. 4. 20192019-04-06 | Mick | Kleber Krisalp HP3 | 205 55 R16 | najazdené: 24 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Mám ich na BMW - zadný náhon. Na snehu sú skvelé. Na suchu a mokru taký priemer. Aj celkom pomaly ubúdajú. Určite by som do nich išiel znova.“
Mám ich na BMW - zadný náhon. Na snehu sú skvelé. Na suchu a mokru taký priemer. Aj celkom pomaly ubúdajú. Určite by som do nich išiel znova. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 78 %
Správanie na suchu: 60 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 60 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 80 %, Sneh: 100 %, Ľad: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
14. 8. 20172017-08-14 | Michal Holec | Michelin Alpin A4 | 205 55 R16 | najazdené: 15 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Sucho mokro super problem nastane ked vystupite na sneh prvy krat michelin zimne gumy no pred tym som mal matadory ktore mali 9 rokov a 4mm dezen a na snehu to slo no tieto michelin problem na snehu byvam na kopci a nikdy som nemal problem dostat sa domov ked som mal matador alebo uniroyal skusil som michelin a problem to je jedine co sa da vytknut vsetko super ale problem nastava ked sa vynde na sneh“
Sucho mokro super problem nastane ked vystupite na sneh prvy krat michelin zimne gumy no pred tym som mal matadory ktore mali 9 rokov a 4mm dezen a na snehu to slo no tieto michelin problem na snehu byvam na kopci a nikdy som nemal problem dostat sa domov ked som mal matador alebo uniroyal skusil som michelin a problem to je jedine co sa da vytknut vsetko super ale problem nastava ked sa vynde na sneh Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 76 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 20 %.
14. 8. 20172017-08-14 | Michal Holec | Matador MP 92 Sibir Snow | 225 45 R17 | najazdené: 12 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Jednoznacne super bal som sa ale ako to drzi ma mokru neuveritelne cica pokojne ci sportovo nadoraz a sneh ziadny problem toho som sa obaval a ide super “
Jednoznacne super bal som sa ale ako to drzi ma mokru neuveritelne cica pokojne ci sportovo nadoraz a sneh ziadny problem toho som sa obaval a ide super Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 87 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
31. 5. 20162016-05-31 | Goran | Nexen WinGuard | 185 65 R15 | najazdené: 10 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Cena pomer vs výkon výborná, jediné väčšie mínus je hluk na suchej vozovke“
Cena pomer vs výkon výborná, jediné väčšie mínus je hluk na suchej vozovke Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 74 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 50 %, Kúpil by som znovu: 80 %.
12. 12. 20152015-12-12 Testy-Pneumatik.sk | Hankook Winter i*cept evo2 W320 | 205 55 R16 | najazdené: 1 000 km | spôsob jazdy: športový
„Vybral som ich pretože sa mi dobre osvedčili letné Hankook Ventus S1 Evo2. Pneumatky trošku nezvládajú výkon auta. Pri každom rozjazde bliká DSC a to aj na suchu :-) Výhodou je, že sú tiché, ale fakt kĺžu. Aj v zákrutách mne párkrát pekne uletel zadok. Zatiaľ som ich neskúšal na snehu, ale potom, čo som zatiaľ zažil sa aj modlím, aby radšej ani nenasněžilo. Nabudúce skúsim nejakú osvedčenú značku.“
Vybral som ich pretože sa mi dobre osvedčili letné Hankook Ventus S1 Evo2. Pneumatky trošku nezvládajú výkon auta. Pri každom rozjazde bliká DSC a to aj na suchu :-) Výhodou je, že sú tiché, ale fakt kĺžu. Aj v zákrutách mne párkrát pekne uletel zadok. Zatiaľ som ich neskúšal na snehu, ale potom, čo som zatiaľ zažil sa aj modlím, aby radšej ani nenasněžilo. Nabudúce skúsim nejakú osvedčenú značku. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 59 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 40 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 50 %.
15. 10. 20152015-10-15 | Mike | Goodride SW602 | 195 65 R15 | najazdené: 9 000 km | spôsob jazdy: športový
„Úplne skvelé lacné pneumatiky. Správajú sa dobre aj na mokre a na snehu. Mám ich na aute so zadným náhonom a ovládateľnosť je špičková. Bývam na horách, takže som mal možnosť je vyskúšať aj v naozaj zimných podmienkach. Lepšie skúsenosť mám len s Michelin Alpin Pilot A5, ale tie sú tiež cenovo niekde úplne inde.“
Úplne skvelé lacné pneumatiky. Správajú sa dobre aj na mokre a na snehu. Mám ich na aute so zadným náhonom a ovládateľnosť je špičková. Bývam na horách, takže som mal možnosť je vyskúšať aj v naozaj zimných podmienkach. Lepšie skúsenosť mám len s Michelin Alpin Pilot A5, ale tie sú tiež cenovo niekde úplne inde. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 87 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
4. 10. 20152015-10-04 | kulda | Barum Polaris 3 | 195 65 R15 | spôsob jazdy: športový
„Prekvapilo ma zo barum dokaze nejlepsi gumy jake som kedy mel“
Prekvapilo ma zo barum dokaze nejlepsi gumy jake som kedy mel Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
Slovná recenzia letných pneumatík na vozidlo BMW 3
Hankook Ventus Prime 4 K13530. 12. 20222022-12-30 | Timi | Hankook Ventus Prime 4 K135 | 205 60 R16 | najazdené: 8 000 km | spôsob jazdy: športový
„Skvelé pneumatiky. Tiché a s dobrou trakciou, najmä keď nestíhate a ponáhľate sa :-)“
Skvelé pneumatiky. Tiché a s dobrou trakciou, najmä keď nestíhate a ponáhľate sa :-) Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 93 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 90 %.
30. 10. 20202020-10-30 | Miso | Dunlop SportMaxx RT 2 | 225 45 R17 | najazdené: 35 000 km | spôsob jazdy: športový
„2 sezony na bmw 3 a 2 sezony na mercedes C na mokru a na suchu proste skvele po 4 sezonach cca 35 tis km, casto aj sportovej jazdy, dezen necele 4mm no v lejaku stale paradne drzali az som bol prekvapeny no na suchu uz citit opotrebenie “
2 sezony na bmw 3 a 2 sezony na mercedes C na mokru a na suchu proste skvele po 4 sezonach cca 35 tis km, casto aj sportovej jazdy, dezen necele 4mm no v lejaku stale paradne drzali az som bol prekvapeny no na suchu uz citit opotrebenie Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 94 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
16. 2. 20202020-02-16 | Jazdec | Landsail LS588 UHP | 225 40 R18 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: športový
„Tieto gumy ma doslova šokovali odporúčam ich každému kto sa pyta aké gumy zakúpiť tento rok ich kupujem znova na ďalšie auto jednoznačne ODPORUCAM“
Tieto gumy ma doslova šokovali odporúčam ich každému kto sa pyta aké gumy zakúpiť tento rok ich kupujem znova na ďalšie auto jednoznačne ODPORUCAM Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 97 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
16. 2. 20202020-02-16 | Jazdec | Landsail LS588 UHP | 225 40 R18 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: športový
„Tieto gumy ma doslova šokovali odporúčam ich každému kto sa pyta aké gumy zakúpiť tento rok ich kupujem znova na ďalšie auto jednoznačne ODPORUCAM“
Tieto gumy ma doslova šokovali odporúčam ich každému kto sa pyta aké gumy zakúpiť tento rok ich kupujem znova na ďalšie auto jednoznačne ODPORUCAM Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 97 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
21. 11. 20192019-11-21 | Danny | Firestone Roadhawk | 225 45 R18 | spôsob jazdy: priemerný
„Tieto pneumatiky si v amerike vyslúžili označenie ako "vražedné pneu". Za mňa sú to naozaj jedny z najhorších pneu do bežného provozu. Trakcia za mokrej vozovky je úplne nezmyselná, k šmyku vás to dovedie veľmi ľahko a to aj pri jazde na suchom povrchu. Nebudem tvrdiť že sú pneumatiky nebezpečné, no do bežného jazdenia neodporúčam. Svojimi vlastnosťami sú to skôr pneu určené na drift.“
Tieto pneumatiky si v amerike vyslúžili označenie ako "vražedné pneu". Za mňa sú to naozaj jedny z najhorších pneu do bežného provozu. Trakcia za mokrej vozovky je úplne nezmyselná, k šmyku vás to dovedie veľmi ľahko a to aj pri jazde na suchom povrchu. Nebudem tvrdiť že sú pneumatiky nebezpečné, no do bežného jazdenia neodporúčam. Svojimi vlastnosťami sú to skôr pneu určené na drift. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 44 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 50 %, Jazda na hrane: 30 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 40 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
26. 4. 20192019-04-26 | Lukáš | Dunlop Sport BluResponse | 205 55 R16 | najazdené: 40 000 km | spôsob jazdy: športový
„Slušné pneumatiky za tú cenu. Rozhodne mali veľmi dobré správanie na suchu aj za mokra, cítil som sa bespečne aj pri jazde počas búrky.Hlučnosť bola o niečo lepšia ako pri Continental sportcontact 6. Priemerná spotreba zase cca o 0.2l/100 km výšia. Pneumatiky dokázali podržať aj pri naozaj rýchlej jazde hlavne pri výjazde zo zákruty, pri rýchlom vjazde do zákruty sa trochu prejavoval ich reakčný, čas a občas som chytil šmik. Pneu som mal 3 sezoní a najazdili cca 45 000km dezénu mali ešte pomerne dosť a zvládli by ešte tak 20 000km, ale tieto pneu nie sú moc vhodné ani na krátke drifti ( zmes je nejako náchylná na vyšie teplo. Po jednom šmyku som povytrhával dezén na vnútornej strane zadnej pneu a musel ich prezuť. Každopádne ideálne pneu pre priemerného vodiča, ale ak ma niekto potrebu občas testovať limity svojho auta. tak potom odporúčam zainvestovať do drahších Continental sportcontact 6.“
Slušné pneumatiky za tú cenu. Rozhodne mali veľmi dobré správanie na suchu aj za mokra, cítil som sa bespečne aj pri jazde počas búrky.Hlučnosť bola o niečo lepšia ako pri Continental sportcontact 6. Priemerná spotreba zase cca o 0.2l/100 km výšia. Pneumatiky dokázali podržať aj pri naozaj rýchlej jazde hlavne pri výjazde zo zákruty, pri rýchlom vjazde do zákruty sa trochu prejavoval ich reakčný, čas a občas som chytil šmik. Pneu som mal 3 sezoní a najazdili cca 45 000km dezénu mali ešte pomerne dosť a zvládli by ešte tak 20 000km, ale tieto pneu nie sú moc vhodné ani na krátke drifti ( zmes je nejako náchylná na vyšie teplo. Po jednom šmyku som povytrhával dezén na vnútornej strane zadnej pneu a musel ich prezuť. Každopádne ideálne pneu pre priemerného vodiča, ale ak ma niekto potrebu občas testovať limity svojho auta. tak potom odporúčam zainvestovať do drahších Continental sportcontact 6. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 79 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 70 %.
16. 4. 20192019-04-16 | Marian | Debica Presto UHP2 | 255 35 R18 | najazdené: 3 000 km | spôsob jazdy: športový
„Prekvapilo made in Germany spracovanie na vysokej úrovni mám ich na zadnej náprave BMW 3.0D,vpredu Dunlop Sportmax RT a držia za nimi, zatiaľ spokojnosť za tú cenu. “
Prekvapilo made in Germany spracovanie na vysokej úrovni mám ich na zadnej náprave BMW 3.0D,vpredu Dunlop Sportmax RT a držia za nimi, zatiaľ spokojnosť za tú cenu. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 79 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 60 %.
1. 1. 20192019-01-01 | Ben | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | 225 50 R18 | najazdené: 8 000 km | spôsob jazdy: športový
„Mám ich na BMW a už nikdy nechcem nič iné. Jedným slovom Skvelé.“
Mám ich na BMW a už nikdy nechcem nič iné. Jedným slovom Skvelé. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
14. 8. 20172017-08-14 | Michal Holec | Michelin Primacy 3 | 225 45 R17 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: športový
„Jednym slovom hrozne nikdy viac michelin su to eco gumy spotreba ci je ale lepsia to neviem a pochybujem na suchu nedrzia a ked je horuco uz duplom na mokrom asfalte su ale dobre celkom deru sa celkom dost a jedna vec co ma nenechala kludnym je rozmer 225/45R17 a na sirku som nameral 19cm co je 192mm nie 225mm!!!!!neda sa cudovat ze nic nedrzia nech jazdim akokolvek otec ma to iste auto ale naftove ma ten isty rozmer ale bridgestone a drzia tri krat lepsie a tam nameram 217mm “
Jednym slovom hrozne nikdy viac michelin su to eco gumy spotreba ci je ale lepsia to neviem a pochybujem na suchu nedrzia a ked je horuco uz duplom na mokrom asfalte su ale dobre celkom deru sa celkom dost a jedna vec co ma nenechala kludnym je rozmer 225/45R17 a na sirku som nameral 19cm co je 192mm nie 225mm!!!!!neda sa cudovat ze nic nedrzia nech jazdim akokolvek otec ma to iste auto ale naftove ma ten isty rozmer ale bridgestone a drzia tri krat lepsie a tam nameram 217mm Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 54 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 40 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
22. 2. 20172017-02-22 | Juraj Bán | Continental PremiumContact 6 | 225 50 R17 | spôsob jazdy: priemerný
„Jazdím hlavne po diaľnici a veľmi to nešetrím. Vo vyšších rýchlostiach je stabilita úplne skvelá. A hlavne je v aute ticho ako v kostole. Rozhodne som rád, že som připail a kúpil ich.“
Jazdím hlavne po diaľnici a veľmi to nešetrím. Vo vyšších rýchlostiach je stabilita úplne skvelá. A hlavne je v aute ticho ako v kostole. Rozhodne som rád, že som připail a kúpil ich. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 94 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
27. 5. 20162016-05-27 | Jaroslav Klíma | Sailun Atrezzo ZSR | 225 45 R17 | najazdené: 3 000 km | spôsob jazdy: športový
„Kúpil som Sailun z časovej núdze. Išiel som na schôdzku a dostal som defekt na svojich Dunlop Sport MAXXX. S nimi bolo moje auto ako by išlo po koľajniciach. Auto neskutočne držalo a správalo sa neuveriteľne stabilne. Tak som z núdze nandal čo v najbližšom pneuservise v danom rozmere mali a bol som uistený že sa jedná o čínu ALE prémiovku, že vlastne nemá cenu vyhadzovať peniaze za drahšie (cca stokorunáky naviac) pneu známych značiek. Uveril som a povedal si že je to fuk, hlavne aby som došiel. Nikdy by som neveril ako môže nekvalita pneu ovplyvniť správanie inak špičkového vozidla. Aby som povedal pravdu pri normálnej jazde pomalej jazde sú pneu v pohode. Ovšem beda Vám ako začnete využívať výkonu a vyšších rýchlosti. Správanie auta ma doslova vydesilo !!! V tisíckrát najazdené trase s perfektným povrchom mi v prvej zákrute zrazu totálne zaplával zadok. ESP aj moja riť sa festovne zapotil. Vystúpil som z auta a išiel skontrolovať pneu v domienke že musí byť jedno koleso prázdne. Nebolo. Tie pneumatiky sa takto jednoducho správajú. Opakoval som v menších rýchlostiach a vzal prudšie pár ďalších zákrut a zadok plával ako na vode, ESP pracovalo. Aj v priamom smere v rýchlosti 150kmh a vyššie sa začne zadok nepokojne vrtieť. S tými čínskymi "prémiovkami" sa proste rýchlo a ostro jazdiť nedá. Je to katastrofa a radosť z jazdy nahradila hnevu a neistota do každej zákruty do ktorej jedu 120kmh a vyššie. Čitateľom by som túto pneumatiku teda dôrazne neodporučil !!! Teda ak vlastní nejaké auto, ktoré poskytuje radosť z jazdy a má trochu sily. Na důchodcovské popojíždky to bude asi ok ... ale tieto bomby z Číny to je fakt pomsta, hneď pôjdu dolu a už sa zase teším na Dunlop ... Howg“
Kúpil som Sailun z časovej núdze. Išiel som na schôdzku a dostal som defekt na svojich Dunlop Sport MAXXX. S nimi bolo moje auto ako by išlo po koľajniciach. Auto neskutočne držalo a správalo sa neuveriteľne stabilne. Tak som z núdze nandal čo v najbližšom pneuservise v danom rozmere mali a bol som uistený že sa jedná o čínu ALE prémiovku, že vlastne nemá cenu vyhadzovať peniaze za drahšie (cca stokorunáky naviac) pneu známych značiek. Uveril som a povedal si že je to fuk, hlavne aby som došiel. Nikdy by som neveril ako môže nekvalita pneu ovplyvniť správanie inak špičkového vozidla. Aby som povedal pravdu pri normálnej jazde pomalej jazde sú pneu v pohode. Ovšem beda Vám ako začnete využívať výkonu a vyšších rýchlosti. Správanie auta ma doslova vydesilo !!! V tisíckrát najazdené trase s perfektným povrchom mi v prvej zákrute zrazu totálne zaplával zadok. ESP aj moja riť sa festovne zapotil. Vystúpil som z auta a išiel skontrolovať pneu v domienke že musí byť jedno koleso prázdne. Nebolo. Tie pneumatiky sa takto jednoducho správajú. Opakoval som v menších rýchlostiach a vzal prudšie pár ďalších zákrut a zadok plával ako na vode, ESP pracovalo. Aj v priamom smere v rýchlosti 150kmh a vyššie sa začne zadok nepokojne vrtieť. S tými čínskymi "prémiovkami" sa proste rýchlo a ostro jazdiť nedá. Je to katastrofa a radosť z jazdy nahradila hnevu a neistota do každej zákruty do ktorej jedu 120kmh a vyššie. Čitateľom by som túto pneumatiku teda dôrazne neodporučil !!! Teda ak vlastní nejaké auto, ktoré poskytuje radosť z jazdy a má trochu sily. Na důchodcovské popojíždky to bude asi ok ... ale tieto bomby z Číny to je fakt pomsta, hneď pôjdu dolu a už sa zase teším na Dunlop ... Howg Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 33 %
Správanie na suchu: 30 %, Správanie na mokru: 30 %, Spätná väzba: 50 %, Jazda na hrane: 10 %, Opotrebenie: 50 %, Hlučnosť: 50 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
17. 12. 20152015-12-17 | Petr Šidák | Uniroyal Rainsport 3 | 225 45 R18 | najazdené: 12 000 km | spôsob jazdy: športový
„Pneumatika absolútne neskutočne funguje na mokre. Aj s veľkým množstvom vody si poradila a človek mal pocit, že si môže dovoliť čokoľvek. Háčik nastáva na suchých cestách. V bežnom pokojnom prevádzke pneumatika viac než dostačuje, ale pri rýchlejšej jazde veľmi skoro nachádza svoje limity. Auto s nimi bolo hrozne rýchlo na hrane a po zahriatí neustále hrabal. Odporúčam skôr na normálne jazdenie, športové zaobchádzanie tahle guma neznáša moc dobre.“
Pneumatika absolútne neskutočne funguje na mokre. Aj s veľkým množstvom vody si poradila a človek mal pocit, že si môže dovoliť čokoľvek. Háčik nastáva na suchých cestách. V bežnom pokojnom prevádzke pneumatika viac než dostačuje, ale pri rýchlejšej jazde veľmi skoro nachádza svoje limity. Auto s nimi bolo hrozne rýchlo na hrane a po zahriatí neustále hrabal. Odporúčam skôr na normálne jazdenie, športové zaobchádzanie tahle guma neznáša moc dobre. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 63 %
Správanie na suchu: 60 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 30 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 30 %.
19. 10. 20152015-10-19 | Gumák | Bridgestone Adrenalin RE002 | 225 45 R17 | najazdené: 30 000 km | spôsob jazdy: športový
„Pneu som kupoval nové a mám je len na prednej náprave. V bežnej prevádzke fungujú dobre, ale na hrane majú rad problémov. Skúsenosť z okruhu je taká, že na športové gumy majú len priemerný bočné grip. Na hrane v zákrutách veľa kĺžu a robia z inak pretáčavé zadokolesovky nedotáčavé auto. Na mokre je bočné grip a všeobecne správanie ešte výrazne horšie. V priamke ale brzdí nadštandardne dobre. Gumy v priamom smere drží veľmi dobre a to pri rýchlej jazde aj brzdenie. Neodporučil by som ich, pretože ako športové pneu majú príliš malý bočné grip, vhodné sú na diaľnici.“
Pneu som kupoval nové a mám je len na prednej náprave. V bežnej prevádzke fungujú dobre, ale na hrane majú rad problémov. Skúsenosť z okruhu je taká, že na športové gumy majú len priemerný bočné grip. Na hrane v zákrutách veľa kĺžu a robia z inak pretáčavé zadokolesovky nedotáčavé auto. Na mokre je bočné grip a všeobecne správanie ešte výrazne horšie. V priamke ale brzdí nadštandardne dobre. Gumy v priamom smere drží veľmi dobre a to pri rýchlej jazde aj brzdenie. Neodporučil by som ich, pretože ako športové pneu majú príliš malý bočné grip, vhodné sú na diaľnici. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 54 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 40 %, Kúpil by som znovu: 30 %.
15. 10. 20152015-10-15 | Boban | Michelin Energy Saver Plus | 195 65 R15 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Na suchu skvelé, na mokre bieda ...“
Na suchu skvelé, na mokre bieda ... Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 80 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 60 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 50 %.