Test letných pneumatík 215/45 R17
Testy, recenzie a názory na pneumatiky v rozmere 215/45 R17. Pri výbere pneumatík na vaše vozidlo vždy rešpektujte rozmer, ktorý máte uvedený vo vašom technickom preukaze. Ak by ste vybrali pneumatiky nepovolného rozmeru, v lepšom prípade budete mať problémy na STK. V horšom prípade pneumatiky nepôjdu na vaše vozidlo namontovať, prípadne sa negatívne ovplyvní jeho jazdné vlastnosti. Testy pneumatiky v rozmere 215/45 R17 pochádzajú od našich užívateľov, ktorí boli ochotní sa podeliť so svojimi názormi verejne. Týchto testov pneumatík si veľmi vážime.
Slovná recenzia letných pneumatík v rozmere 215/45 R17
Dunlop SP Sport 01
27. 11. 20222022-11-27 | Zuzana | Dunlop SP Sport 01 | Toyota Auris | najazdené: 90 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„6rokov spolahliveho pouzivania. Bezna jazda, vacsinou po meste. Pri rychlej jazde istota, ze pneumatiky podrzia, vyborna prilnavost v zakrutach “
6rokov spolahliveho pouzivania. Bezna jazda, vacsinou po meste. Pri rychlej jazde istota, ze pneumatiky podrzia, vyborna prilnavost v zakrutach Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 83 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 60 %, Kúpil by som znovu: 80 %.

27. 5. 20202020-05-27 Testy-Pneumatik.sk | Bridgestone Potenza RE050A | Alfa Romeo 147 | najazdené: 12 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Vynikajúce pneu“
Vynikajúce pneu Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 89 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 60 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

8. 11. 20182018-11-08 | Michal | Bridgestone Potenza RE55 | MG ZS | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: športový
„Super lacne pneu na trackday, mal som treadwear 140 ale vydrzali celkom dost, 5x 30min na okruhu a stale tam je vela dezenu. jazdene aj na beznych cestach vsetko ok, samozrejme ich treba trosku zahriat aby spravne fungovali, za dazda ako kazdy semislick pozor na vodu stojacu prip. velke mnozstvo zrazok, na 3ks z 4 sa spravili priecne trhliny takze kvalita nic moc ak ich budete casto na hrane vyuzivat odporucam kupit nieco ine“
Super lacne pneu na trackday, mal som treadwear 140 ale vydrzali celkom dost, 5x 30min na okruhu a stale tam je vela dezenu. jazdene aj na beznych cestach vsetko ok, samozrejme ich treba trosku zahriat aby spravne fungovali, za dazda ako kazdy semislick pozor na vodu stojacu prip. velke mnozstvo zrazok, na 3ks z 4 sa spravili priecne trhliny takze kvalita nic moc ak ich budete casto na hrane vyuzivat odporucam kupit nieco ine Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 80 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 50 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

5. 8. 20182018-08-05 | airwolf | Bridgestone Potenza RE050 | Alfa Romeo 147 | najazdené: 12 000 km | spôsob jazdy: športový
„Tiché, bezpečné na vode, progresívne a dobre čitateľné na limite, dlhá životnosť. Nevýhody: búchajú, neznášajú príliš nízke a príliš vysoké teploty, ťažké, vyšší valivý odpor. Slabá spätná väzba uprostred tiahlej zákruty, naopak veľmi dobrá väzba v nájazde a výjazde zo zákrut. Precízne riadenie. Neodporúčam na prednú nápravu - zvyšujú nedotáčavosť. Vhodné na zadnú nápravu, ak má vozidlo kvalitné odpruženie, resp.pre viac defenzívneho šoféra. Vhodné skôr pre ťažšie autá.“
Tiché, bezpečné na vode, progresívne a dobre čitateľné na limite, dlhá životnosť. Nevýhody: búchajú, neznášajú príliš nízke a príliš vysoké teploty, ťažké, vyšší valivý odpor. Slabá spätná väzba uprostred tiahlej zákruty, naopak veľmi dobrá väzba v nájazde a výjazde zo zákrut. Precízne riadenie. Neodporúčam na prednú nápravu - zvyšujú nedotáčavosť. Vhodné na zadnú nápravu, ak má vozidlo kvalitné odpruženie, resp.pre viac defenzívneho šoféra. Vhodné skôr pre ťažšie autá. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 80 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 60 %.

5. 8. 20182018-08-05 | airwolf | Dunlop SportMaxx RT | Alfa Romeo 147 | najazdené: 1 000 km | spôsob jazdy: športový
„Výhody: ultraľahká, komfortná, s teplotou progresívny nárast a následne celkovo vysoká miera priľnavosti (najmä uprostred a na výjazde zo zákrut). Životnosť: kto ju neprehrieva...bude OK. Nevýhody: slabšia spätná väzba v nájazde do zákruty. V niektorých situáciách až príliš mäkká bočnica. Vhodné skôr pre autá s kvalitnými tlmičmi, ktoré znesú i trochu vyšší tlak pneu. Ako väčšina Dunlopov..mierne slabšie brzdenie na vode.“
Výhody: ultraľahká, komfortná, s teplotou progresívny nárast a následne celkovo vysoká miera priľnavosti (najmä uprostred a na výjazde zo zákrut). Životnosť: kto ju neprehrieva...bude OK. Nevýhody: slabšia spätná väzba v nájazde do zákruty. V niektorých situáciách až príliš mäkká bočnica. Vhodné skôr pre autá s kvalitnými tlmičmi, ktoré znesú i trochu vyšší tlak pneu. Ako väčšina Dunlopov..mierne slabšie brzdenie na vode. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 76 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 70 %.

10. 12. 20162016-12-10 | Temp | Membat Passion | Alfa Romeo 147 | najazdené: 10 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Lepší, než Barum, nebo Hankook. Horší, než Continental, nebo Michelin.“
Lepší, než Barum, nebo Hankook. Horší, než Continental, nebo Michelin. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 80 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 100 %.