Bridgestone pneumatiky – testy a recenzie
Pomocou týchto rýchlych odkazov môžete v stránke ľahko preskočiť na Zimné pneumatiky Bridgestone, Letné pneumatiky Bridgestone a Celoročné pneumatiky Bridgestone.
Zimné pneumatiky Bridgestone
Archív – pneumatiky, ktoré nie sú aktuálne v predaji
Slovná recenzia zimných pneumatík Bridgestone
Bridgestone Blizzak LM0054. 12. 20232023-12-04 | andrej | Bridgestone Blizzak LM005 | Kia Ceed | 175 70 R15 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„na zimu bez snehu OK“
na zimu bez snehu OK Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 64 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 80 %, Sneh: 50 %, Ľad: 30 %, Kúpil by som znovu: 50 %.
27. 9. 20232023-09-27 | Miro | Bridgestone Blizzak LM005 | Mitsubishi L200 | 265 60 R18 | najazdené: 15 000 km | spôsob jazdy: športový
„Vyborna pneumatika na zimu, TOP na mokru cestu, dazd nie je problem, na mokre vyborna brzdna draha, super ovladatelnost. Hlbka dezenu na novej pneu je 8mm. Po 15000 km za jednu zimnu sezonu je 6mm. Cize tych 30000 km by mala bez problemov vydrzat, ked dojde na 4mm, menim pneumatiky. Tie su totiz to jedine, co ma drzi na ceste. “
Vyborna pneumatika na zimu, TOP na mokru cestu, dazd nie je problem, na mokre vyborna brzdna draha, super ovladatelnost. Hlbka dezenu na novej pneu je 8mm. Po 15000 km za jednu zimnu sezonu je 6mm. Cize tych 30000 km by mala bez problemov vydrzat, ked dojde na 4mm, menim pneumatiky. Tie su totiz to jedine, co ma drzi na ceste. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 92 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 80 %, Sneh: 100 %, Ľad: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
4. 2. 20232023-02-04 | Milan | Bridgestone Blizzak LM005 | SEAT Leon | 225 45 R16 | najazdené: 1 000 km | spôsob jazdy: športový
„Po troch mesiacoch bez snehu konečne bola možnosť na Orave viskusat a poviem vám zamna 100bodov “
Po troch mesiacoch bez snehu konečne bola možnosť na Orave viskusat a poviem vám zamna 100bodov Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 96 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 70 %, Sneh: 100 %, Ľad: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
29. 11. 20222022-11-29 | Dominik | Bridgestone Blizzak LM001 | Volkswagen Passat | 215 55 R17 | najazdené: 40 000 km | spôsob jazdy: športový
„Osobná skúsenosť mam ich na passate B8 Variant nedoporučil by som ich do podmienok kde je viac vody. Na suchu a snehu asi ok ale na mokrej ceste katastrofálna priľnavosť naozaj až nebezpečné. Za sucha sú hlučnejšie ako som si predstavoval. Nekúpil by som ich znovu a ani ich nedoporučujem po tejto sezóne pôjdu preč. “
Osobná skúsenosť mam ich na passate B8 Variant nedoporučil by som ich do podmienok kde je viac vody. Na suchu a snehu asi ok ale na mokrej ceste katastrofálna priľnavosť naozaj až nebezpečné. Za sucha sú hlučnejšie ako som si predstavoval. Nekúpil by som ich znovu a ani ich nedoporučujem po tejto sezóne pôjdu preč. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 51 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 20 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 20 %, Sneh: 70 %, Ľad: 70 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
13. 3. 20222022-03-13 | Ján | Bridgestone Blizzak LM005 | Acura 3.2 TL | 205 55 R16 | najazdené: 2 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Zatiaľ ju vnímam ako lepší variant voči continental.“
Zatiaľ ju vnímam ako lepší variant voči continental. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 92 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 100 %, Sneh: 90 %, Ľad: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
5. 3. 20222022-03-05 | Ján | Bridgestone Blizzak LM005 | Acura 3.2 TL | 205 55 R16 | najazdené: 2 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Zatiaľ ju vnímam ako lepší variant voči continental.“
Zatiaľ ju vnímam ako lepší variant voči continental. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 92 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 100 %, Sneh: 90 %, Ľad: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
2. 11. 20202020-11-02 | Marek | Bridgestone Noranza 001 | Ford Ranger | 245 70 R16 | najazdené: 42 000 km | spôsob jazdy: športový
„Najlepšie zimné pneumatiky aké som kedy mal.“
Najlepšie zimné pneumatiky aké som kedy mal. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Sneh: 100 %, Ľad: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
30. 6. 20202020-06-30 | Martin | Bridgestone Blizzak LM005 | Toyota Auris | 205 55 R16 | najazdené: 60 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Pneumatika má !!top!! Zabrzdnu vzdialenost na snehu,mokru - perfektna avsak pri jazde na taxi v zakrute, kruhaci, alebo mimo obce je vozidlo casto mimoriadne nestabilne !!! V meste je vsak perfektná.... A strasne rýchlo sa derie .....“
Pneumatika má !!top!! Zabrzdnu vzdialenost na snehu,mokru - perfektna avsak pri jazde na taxi v zakrute, kruhaci, alebo mimo obce je vozidlo casto mimoriadne nestabilne !!! V meste je vsak perfektná.... A strasne rýchlo sa derie ..... Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 61 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 10 %, Hlučnosť: 100 %, Sneh: 50 %, Ľad: 50 %, Kúpil by som znovu: 50 %.
Letné pneumatiky Bridgestone
Archív – pneumatiky, ktoré nie sú aktuálne v predaji
Slovná recenzia letných pneumatík Bridgestone
Bridgestone Ecopia EP15011. 4. 20242024-04-11 | Miro | Bridgestone Ecopia EP150 | Toyota Yaris | 175 65 R15 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Pneumatiky som mal namontovane na novozakupenom aute Toyota Yaris. Kym boli uplne nove, vlastnosti mali dobre. Po cca 3 rokoch gumenna zmes na pneumatikach stvrdla a zmenili sa aj jej jazdne vlastnosti. Nejazdim vela, ani razantne a tak najviac mi prekaza hluk pocas jazdy. Hucia ako gumy na staruckej nakladnej tatrovke so staruckymi pneumatikami. Niekedy mam dojem, ze za mnou ide nakladak, tak hucia. Ak zastavim niekde naokraji cesty, do dezenu sa nabiju male kamienky a tie potom znasobuju hluk a zhorsuju adheziu na suchom aj mokrom asfalte. Nikdy viac by som nekupil tieto gumy. Casto som musel skrutovacom opatrne povyberat tieto kamienky, lebo mi vadil ten hukot.“
Pneumatiky som mal namontovane na novozakupenom aute Toyota Yaris. Kym boli uplne nove, vlastnosti mali dobre. Po cca 3 rokoch gumenna zmes na pneumatikach stvrdla a zmenili sa aj jej jazdne vlastnosti. Nejazdim vela, ani razantne a tak najviac mi prekaza hluk pocas jazdy. Hucia ako gumy na staruckej nakladnej tatrovke so staruckymi pneumatikami. Niekedy mam dojem, ze za mnou ide nakladak, tak hucia. Ak zastavim niekde naokraji cesty, do dezenu sa nabiju male kamienky a tie potom znasobuju hluk a zhorsuju adheziu na suchom aj mokrom asfalte. Nikdy viac by som nekupil tieto gumy. Casto som musel skrutovacom opatrne povyberat tieto kamienky, lebo mi vadil ten hukot. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 46 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 50 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 10 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
13. 8. 20232023-08-13 | Mino | Bridgestone BT023 | Acura 3.2 TL | 180 55 R17 | najazdené: 80 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„- oproti športovej pneu drží stopu ako po koľajniciach. - vydržia dlho. - zvládnu aj svižnejsiu jazdu. “
- oproti športovej pneu drží stopu ako po koľajniciach. - vydržia dlho. - zvládnu aj svižnejsiu jazdu. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 81 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 60 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
15. 6. 20222022-06-15 Testy-Pneumatik.sk | Bridgestone Turanza T001 | Mazda 6 | 225 45 R17 | najazdené: 40 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„kupil som jazdene auto na ktorom boli od nova tieto pneu. za sucha Ok za mokra to dost klze do zakrut. pneu vyrobena 44kt 2016 hrany pneu su stvrdnute a su na nich krasklinky. Dezen inak ok. Uz by som si ich nekupil. “
kupil som jazdene auto na ktorom boli od nova tieto pneu. za sucha Ok za mokra to dost klze do zakrut. pneu vyrobena 44kt 2016 hrany pneu su stvrdnute a su na nich krasklinky. Dezen inak ok. Uz by som si ich nekupil. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 46 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 30 %, Spätná väzba: 40 %, Jazda na hrane: 30 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
21. 5. 20222022-05-21 | Gabriel | Bridgestone BT023 | Yamaha XJR1300sp | 215 55 R17 | najazdené: 8 000 km | spôsob jazdy: športový
„je to pneumatika pre toho kto si nechce vychutna sportovu jazdu ale ide len rovno a v zakrute neklopi“
je to pneumatika pre toho kto si nechce vychutna sportovu jazdu ale ide len rovno a v zakrute neklopi Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 47 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 60 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 30 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 50 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
27. 7. 20212021-07-27 | Oliver | Bridgestone BT016 PRO | Suzuki GsxR 600 | 180 55 R17 | najazdené: 1 000 km
„Podla mna vyborne pneu za tu cenu asi lepsie nie su. Urcite kupim znovu, aspon uz nemusim nic skusat a vymyslat. Osobne ma velmi prekvapili. “
Podla mna vyborne pneu za tu cenu asi lepsie nie su. Urcite kupim znovu, aspon uz nemusim nic skusat a vymyslat. Osobne ma velmi prekvapili. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 92 %
Správanie na suchu: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
3. 2. 20212021-02-03 | Tomáš Štefánik | Bridgestone BT023 | Acura 3.2 TL | 180 55 R17 | najazdené: 17 000 km | spôsob jazdy: športový
„17000 kilometrov a pneu stále dobré. Pomer cena/kvalita neporaziteľná. Pre kľudnejsieho motorkára vrelo odporúčam, spravíte veľa šťastných kilometrov. Pri agresívnej jazde ale treba dávať pozor predsa sú to sport touring pneu boli vyrobené na výdrž a nie na výkon.“
17000 kilometrov a pneu stále dobré. Pomer cena/kvalita neporaziteľná. Pre kľudnejsieho motorkára vrelo odporúčam, spravíte veľa šťastných kilometrov. Pri agresívnej jazde ale treba dávať pozor predsa sú to sport touring pneu boli vyrobené na výdrž a nie na výkon. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 76 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 80 %.
22. 7. 20202020-07-22 | František Kaduk | Bridgestone Ecopia EP25 | Renault Clio | 185 65 R15 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: športový
„Veľmi pozitívny dojem z tejto pneumatiky. Nehlučná a pekne drží na suchej ceste. Na mokrom povrchu slušne drží stopu,no nešiel som na hranicu priľnavosti. Doporučujem,je to veľmi dobrá voľba aj z hľadiska opotrebenia dezénu.“
Veľmi pozitívny dojem z tejto pneumatiky. Nehlučná a pekne drží na suchej ceste. Na mokrom povrchu slušne drží stopu,no nešiel som na hranicu priľnavosti. Doporučujem,je to veľmi dobrá voľba aj z hľadiska opotrebenia dezénu. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 96 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 90 %.
30. 6. 20202020-06-30 | Martin | Bridgestone Potenza S001 | Volkswagen Phaeton | 245 45 R19 | najazdené: 15 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Perfektna pneunatika, ale tiez sa rychlejsie derie. “
Perfektna pneunatika, ale tiez sa rychlejsie derie. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 87 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 50 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 60 %.
27. 5. 20202020-05-27 Testy-Pneumatik.sk | Bridgestone Potenza RE050A | Alfa Romeo 147 | 215 45 R17 | najazdené: 12 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Vynikajúce pneu“
Vynikajúce pneu Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 89 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 60 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
8. 12. 20192019-12-08 | Martin Suchý | Bridgestone Potenza RE55 | Nissan Pathfinder | 255 65 R17 | najazdené: 10 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Hankook Dynapro AT2 RF11 v rozmere 255/65 R17 má celkovú výšku 76,5cm obuta a nafukana. Hĺbka dezénu je 10mm, hlučnosť 73dB neskutočne ticha pneumatika. Váhu neviem lebo som nevazil ale odhad cca 15-16kg. Citelne ľahšia pneumatika než BFG KM2. Pneumatika má vločku teda je vhodná na zimu. Neskôr pridám recenziu ohľadom správania sa na rôznych podkladoch. Suchý asfalt - pneumatika je tichá a veľmi dobre drží stopu aj pri rýchlejšom prejazde zákrutou. Mokrý asfalt - pri veľkom množstve vody a vysokej rýchlosti má slabý odvod vody, na mokrej ceste sa nešmýka. Blato - veľmi dobrý záber a samočistenie, no pri zmene smeru na rozjazdenom blate je auto nedotáčavé (pochopiteľný fakt keďže Pathfinder nemá medzi napravový diferenciál). Piesok - jazda v naročnejšom teréne ma v celku prekvapila. Pri stúpaní a klesaní aj krížení sa pneumatika dokáže dobre oprieť no jazda v bočnom naklone už nie je tak suverenna. Sneh/ľad - jazda na zľadovatelom snehu je neistá auto si s touto pneumatiku stále hľadá stopu aj je povrch nerovnomerny. (pri takej váhe auta by asi každá pneumatika takto reagovala) na snehu to dobre zatáča teda držanie stopy je na celoročnú pneumatiku by som povedal až vynikajúce auto na zasneženej ceste s výjazdenymi kolajami netancuje a jazda je dosť sebavedomá.“
Hankook Dynapro AT2 RF11 v rozmere 255/65 R17 má celkovú výšku 76,5cm obuta a nafukana. Hĺbka dezénu je 10mm, hlučnosť 73dB neskutočne ticha pneumatika. Váhu neviem lebo som nevazil ale odhad cca 15-16kg. Citelne ľahšia pneumatika než BFG KM2. Pneumatika má vločku teda je vhodná na zimu. Neskôr pridám recenziu ohľadom správania sa na rôznych podkladoch. Suchý asfalt - pneumatika je tichá a veľmi dobre drží stopu aj pri rýchlejšom prejazde zákrutou. Mokrý asfalt - pri veľkom množstve vody a vysokej rýchlosti má slabý odvod vody, na mokrej ceste sa nešmýka. Blato - veľmi dobrý záber a samočistenie, no pri zmene smeru na rozjazdenom blate je auto nedotáčavé (pochopiteľný fakt keďže Pathfinder nemá medzi napravový diferenciál). Piesok - jazda v naročnejšom teréne ma v celku prekvapila. Pri stúpaní a klesaní aj krížení sa pneumatika dokáže dobre oprieť no jazda v bočnom naklone už nie je tak suverenna. Sneh/ľad - jazda na zľadovatelom snehu je neistá auto si s touto pneumatiku stále hľadá stopu aj je povrch nerovnomerny. (pri takej váhe auta by asi každá pneumatika takto reagovala) na snehu to dobre zatáča teda držanie stopy je na celoročnú pneumatiku by som povedal až vynikajúce auto na zasneženej ceste s výjazdenymi kolajami netancuje a jazda je dosť sebavedomá. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 91 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
21. 11. 20192019-11-21 | Danny | Bridgestone Potenza S001 | BMW M3 | 225 40 R18 | najazdené: 6 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„S pneumatikami som bol viacmenej spokojný, no keďže tieto pneu vyrába veľa druhovýrobcov z iných krajín, vytkol by som cenu a dosť vysokú hlučnosť, takisto sa trochu rýchlejšie stráca dezén a sú dosť ťažké (1ks 225/40/r18 - 11,3kg). Na mokrej vozovke sedia super, odolné voči aquaplaning, na suchom povrchu úplne bez problémov. Od bridgestone asi najlepšia letná pneu, no povedal by som že raz stačilo. za tú cenu sa dajú zohnať aj lepšie“
S pneumatikami som bol viacmenej spokojný, no keďže tieto pneu vyrába veľa druhovýrobcov z iných krajín, vytkol by som cenu a dosť vysokú hlučnosť, takisto sa trochu rýchlejšie stráca dezén a sú dosť ťažké (1ks 225/40/r18 - 11,3kg). Na mokrej vozovke sedia super, odolné voči aquaplaning, na suchom povrchu úplne bez problémov. Od bridgestone asi najlepšia letná pneu, no povedal by som že raz stačilo. za tú cenu sa dajú zohnať aj lepšie Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 76 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 50 %, Kúpil by som znovu: 70 %.
10. 10. 20192019-10-10 | Štefan | Bridgestone Turanza T001 | Ford Focus | 205 55 R16 | najazdené: 75 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Letné pneumatiky Bridgestone Turanza T001 subjektívne hodnotím ako kvalitné pneumatiky s výbornými jazdnými vlastnosťami ako na suchej, tak aj na mokrej vozovke. Hlučnosť je ok, spotreba tiež. Čo sa týka opotrebenia, pneumatiky zvládnu cesty aj necesty a vydržia roky a kilometre jazdy. S týmito pneumatikami som ročne najazdil približne 15000-20000km normálnym bežným štýlom jazdenia a kto uvažuje nad ich kúpou, tomu kúpu odporúčam. Jediné čo vás od ich kúpi môže odradiť, je ich cena. “
Letné pneumatiky Bridgestone Turanza T001 subjektívne hodnotím ako kvalitné pneumatiky s výbornými jazdnými vlastnosťami ako na suchej, tak aj na mokrej vozovke. Hlučnosť je ok, spotreba tiež. Čo sa týka opotrebenia, pneumatiky zvládnu cesty aj necesty a vydržia roky a kilometre jazdy. S týmito pneumatikami som ročne najazdil približne 15000-20000km normálnym bežným štýlom jazdenia a kto uvažuje nad ich kúpou, tomu kúpu odporúčam. Jediné čo vás od ich kúpi môže odradiť, je ich cena. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 97 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 90 %.
8. 10. 20192019-10-08 | Jano | Bridgestone Potenza RE55 | Acura 3.2 TL | 205 55 R16 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Chodím každého pol roka do pneuservisu meniť celé kolesá.Na jar som tam zabudol ísť a odjazdil som na zimných pneumatikách celé leto...Konštatujem, že zimné pneumatiky Yokohama sú výborné - v 40 stupňových horúčavách v Chorvátsku sa vôbec nešmýkali.....“
Chodím každého pol roka do pneuservisu meniť celé kolesá.Na jar som tam zabudol ísť a odjazdil som na zimných pneumatikách celé leto...Konštatujem, že zimné pneumatiky Yokohama sú výborné - v 40 stupňových horúčavách v Chorvátsku sa vôbec nešmýkali..... Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 0 %
30. 9. 20192019-09-30 | ján | Bridgestone Potenza RE55 | Suzuki Grand Vitara | 225 65 R17 | najazdené: 40 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Na snehu pri jazde zo svahu a do svahu neprekonateľné“
Na snehu pri jazde zo svahu a do svahu neprekonateľné Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 89 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 40 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
7. 8. 20192019-08-07 | Iveta Laurova | Bridgestone Potenza RE55 | Škoda Octavia | | najazdené: 3 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Dobre pneumatiky za super cenu “
Dobre pneumatiky za super cenu Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 85 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 80 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
7. 8. 20192019-08-07 | Iveta Laurova | Bridgestone Potenza RE55 | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najazdené: 2 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Veľmi dobre pneu za super cenu“
Veľmi dobre pneu za super cenu Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 84 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
8. 11. 20182018-11-08 | Michal | Bridgestone Potenza RE55 | MG ZS | 215 45 R17 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: športový
„Super lacne pneu na trackday, mal som treadwear 140 ale vydrzali celkom dost, 5x 30min na okruhu a stale tam je vela dezenu. jazdene aj na beznych cestach vsetko ok, samozrejme ich treba trosku zahriat aby spravne fungovali, za dazda ako kazdy semislick pozor na vodu stojacu prip. velke mnozstvo zrazok, na 3ks z 4 sa spravili priecne trhliny takze kvalita nic moc ak ich budete casto na hrane vyuzivat odporucam kupit nieco ine“
Super lacne pneu na trackday, mal som treadwear 140 ale vydrzali celkom dost, 5x 30min na okruhu a stale tam je vela dezenu. jazdene aj na beznych cestach vsetko ok, samozrejme ich treba trosku zahriat aby spravne fungovali, za dazda ako kazdy semislick pozor na vodu stojacu prip. velke mnozstvo zrazok, na 3ks z 4 sa spravili priecne trhliny takze kvalita nic moc ak ich budete casto na hrane vyuzivat odporucam kupit nieco ine Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 80 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 50 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
8. 11. 20182018-11-08 | Michal | Bridgestone Potenza RE070 | MG ZS | 225 45 R17 | najazdené: 8 000 km | spôsob jazdy: športový
„Super pneu pre track day, da sa jazdit aj bezne cesty ale bacha na stojatu vodu a velke mnozstvo zrazok , precalen to je semislick, dezen sa nepotrha ani pri nakladacke ani nerobia priecne ryhy ako na lacnych semislikoch, “
Super pneu pre track day, da sa jazdit aj bezne cesty ale bacha na stojatu vodu a velke mnozstvo zrazok , precalen to je semislick, dezen sa nepotrha ani pri nakladacke ani nerobia priecne ryhy ako na lacnych semislikoch, Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 77 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 60 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 70 %.
5. 8. 20182018-08-05 | airwolf | Bridgestone Potenza RE050 | Alfa Romeo 147 | 215 45 R17 | najazdené: 12 000 km | spôsob jazdy: športový
„Tiché, bezpečné na vode, progresívne a dobre čitateľné na limite, dlhá životnosť. Nevýhody: búchajú, neznášajú príliš nízke a príliš vysoké teploty, ťažké, vyšší valivý odpor. Slabá spätná väzba uprostred tiahlej zákruty, naopak veľmi dobrá väzba v nájazde a výjazde zo zákrut. Precízne riadenie. Neodporúčam na prednú nápravu - zvyšujú nedotáčavosť. Vhodné na zadnú nápravu, ak má vozidlo kvalitné odpruženie, resp.pre viac defenzívneho šoféra. Vhodné skôr pre ťažšie autá.“
Tiché, bezpečné na vode, progresívne a dobre čitateľné na limite, dlhá životnosť. Nevýhody: búchajú, neznášajú príliš nízke a príliš vysoké teploty, ťažké, vyšší valivý odpor. Slabá spätná väzba uprostred tiahlej zákruty, naopak veľmi dobrá väzba v nájazde a výjazde zo zákrut. Precízne riadenie. Neodporúčam na prednú nápravu - zvyšujú nedotáčavosť. Vhodné na zadnú nápravu, ak má vozidlo kvalitné odpruženie, resp.pre viac defenzívneho šoféra. Vhodné skôr pre ťažšie autá. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 80 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 60 %.
2. 5. 20182018-05-02 | lubo | Bridgestone Turanza ER300 | Škoda Roomster | 195 55 R15 | najazdené: 35 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Odjazdené cca 35000 km, pneu má 6 rokov...dezén ešte asi 2,5 mm, pneu po 6 rokoch začala praskať.“
Odjazdené cca 35000 km, pneu má 6 rokov...dezén ešte asi 2,5 mm, pneu po 6 rokoch začala praskať. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 0 %
6. 4. 20182018-04-06 | Matej | Bridgestone Turanza T001 | Mazda 6 | 225 45 R19 | najazdené: 3 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Pneumatiky som uz dostal na novem aute, bez moznosti vyberu. Musím povedať, že je to naozaj katastrofa, na suchom povrchu drzi a sedi priemerne, ale zadny zazrak to neni. Beda ale akonáhle zaprší, pneumatiky vôbec nedrží a maju tendencie "kĺzať" von zo zákruty (stalo sa mi uz niekolkokrat). Za mokra na ne nie je vôbec spoľah a clovek tomu musi výrazné prispôsobiť jazdu. Je to skoda, pretoze Mazda ma skvely podvozok ale tieto pneumatiky ho vôbec neumožňujú vyuzit. (Na predchádzajúcu autách som mal Dunlop Fast Response, Nokian zLine apod a tie sa nedajú s touto pneumatiku vubec rovnať - boli ďaleko lepsi). Bohuzel musim rict aktuálnej zimnej pneumatiky Pirelli Winter Sottozero 3, pri rovnaké rozmery (225/45 R19) maju lepsi vlastnosti (samozrejme v rámci ich adekvátne teplôt do 7stupnu) ako vyššie uvedené TURANZA 001. Záverom by som všetkým, ktorí sa na auto chcu spoľahnúť za všetkých okolností odporucil, at sa im oblúkom vyhnú .. Ja len musim dúfať, že je skoro vo zdravi zídem a obujte uz niečo rozumné ...“
Pneumatiky som uz dostal na novem aute, bez moznosti vyberu. Musím povedať, že je to naozaj katastrofa, na suchom povrchu drzi a sedi priemerne, ale zadny zazrak to neni. Beda ale akonáhle zaprší, pneumatiky vôbec nedrží a maju tendencie "kĺzať" von zo zákruty (stalo sa mi uz niekolkokrat). Za mokra na ne nie je vôbec spoľah a clovek tomu musi výrazné prispôsobiť jazdu. Je to skoda, pretoze Mazda ma skvely podvozok ale tieto pneumatiky ho vôbec neumožňujú vyuzit. (Na predchádzajúcu autách som mal Dunlop Fast Response, Nokian zLine apod a tie sa nedajú s touto pneumatiku vubec rovnať - boli ďaleko lepsi). Bohuzel musim rict aktuálnej zimnej pneumatiky Pirelli Winter Sottozero 3, pri rovnaké rozmery (225/45 R19) maju lepsi vlastnosti (samozrejme v rámci ich adekvátne teplôt do 7stupnu) ako vyššie uvedené TURANZA 001. Záverom by som všetkým, ktorí sa na auto chcu spoľahnúť za všetkých okolností odporucil, at sa im oblúkom vyhnú .. Ja len musim dúfať, že je skoro vo zdravi zídem a obujte uz niečo rozumné ... Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 41 %
Správanie na suchu: 60 %, Správanie na mokru: 10 %, Spätná väzba: 50 %, Jazda na hrane: 40 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 60 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
24. 1. 20182018-01-24 | František L. | Bridgestone Turanza T001 Evo | Toyota Avensis | 205 55 R16 | najazdené: 3 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Úžasné letné pneumatiky. Som veľmi spokojný s vlastnosťami na suchu i na mokru. Čo ma zarazilo, je EÚ hodnotenie tejto pneumatiky, kde v kritériu Úspora paliva dostala známku C. Moc nechápem, ako to hodnotia a ako k tomuto hodnoteniu došli. Predtým som mal pneumatiky Michelin Energy Saver, ktoré mali štítok B. A realita je taká, že u týchto pneumatík Bridgestone mi spotreba klesla a to pomerne výrazne - cca o 10-15%. Tým EÚ štítkom moc neverím, už po niekoľkýkrát som videl hodnotenie, ktoré bolo pri najmenšom podozrivé.“
Úžasné letné pneumatiky. Som veľmi spokojný s vlastnosťami na suchu i na mokru. Čo ma zarazilo, je EÚ hodnotenie tejto pneumatiky, kde v kritériu Úspora paliva dostala známku C. Moc nechápem, ako to hodnotia a ako k tomuto hodnoteniu došli. Predtým som mal pneumatiky Michelin Energy Saver, ktoré mali štítok B. A realita je taká, že u týchto pneumatík Bridgestone mi spotreba klesla a to pomerne výrazne - cca o 10-15%. Tým EÚ štítkom moc neverím, už po niekoľkýkrát som videl hodnotenie, ktoré bolo pri najmenšom podozrivé. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 76 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 30 %.
23. 11. 20172017-11-23 | Lukáš Hora | Bridgestone Potenza RE55 | Dacia Logan | 185 65 R15 | najazdené: 0 km | spôsob jazdy: pokojný
„Veľké sklamanie, defekty vydutie boku, neochota riešiť reklamácie.“
Veľké sklamanie, defekty vydutie boku, neochota riešiť reklamácie. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 39 %
Správanie na suchu: 60 %, Správanie na mokru: 60 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 60 %, Opotrebenie: 10 %, Hlučnosť: 10 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
16. 10. 20172017-10-16 | Antonín Pečinka | Bridgestone Turanza T001 Evo | Škoda Citygo | 195 55 R15 | spôsob jazdy: športový
„Znamenitá aj pri ostrejšej jazde zákrutami.“
Znamenitá aj pri ostrejšej jazde zákrutami. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
3. 10. 20172017-10-03 | Bob | Bridgestone Turanza T001 Evo | Volkswagen Golf | 205 55 R16 | najazdené: 1 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Perfektné letné pneumatika na sucho aj na mokro.“
Perfektné letné pneumatika na sucho aj na mokro. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 99 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
5. 9. 20172017-09-05 | Adam | Bridgestone Turanza T001 | Mazda 6 | 225 45 R19 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Čo sa týka hlučnosti alebo jazdy na suchu, tak asi lepsi priemer zato jazda na mokrom povrchu je úplne katastrofa! Aj vo 30km / hod citim ako kĺzať. Vynieslo me to zo zákruty po došti uz 2x. Rozhodne je nedoporucuji.mel som ich na aute uz pri kúpe a znovu by som ich neobul.“
Čo sa týka hlučnosti alebo jazdy na suchu, tak asi lepsi priemer zato jazda na mokrom povrchu je úplne katastrofa! Aj vo 30km / hod citim ako kĺzať. Vynieslo me to zo zákruty po došti uz 2x. Rozhodne je nedoporucuji.mel som ich na aute uz pri kúpe a znovu by som ich neobul. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 56 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 30 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
15. 7. 20172017-07-15 | Richard | Bridgestone Potenza RE55 | Opel Tigra | 205 45 R17 | najazdené: 1 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Za tie peniaze nekúpim lepšie.“
Za tie peniaze nekúpim lepšie. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 76 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 70 %.
18. 6. 20172017-06-18 | Jiří Chalupa | Bridgestone BT016 PRO | Kawasaki zx9r | 180 55 R17 | najazdené: 8 000 km | spôsob jazdy: športový
„Používam ich na Kawasaki Zx9r Ninja aj na Moto Guzzi 1200 šport. Výborné, lacné a podľa môjho názoru nedocenené pneu pre svižnú jazdu“
Používam ich na Kawasaki Zx9r Ninja aj na Moto Guzzi 1200 šport. Výborné, lacné a podľa môjho názoru nedocenené pneu pre svižnú jazdu Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 91 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
14. 6. 20172017-06-14 | vlastislav svoboda | Bridgestone Potenza RE55 | Ford Focus | 195 60 R15 | najazdené: 1 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„oproti pneu Dunlop Blu Response majú oveľa menší valivý odpor a teda výrazne nižšiu spotrebu paliva! S F.Focus 1.8 ujdem na 20litrov benz. 290-300 km.Na Dunlop to bolo 240-260 km., A to v rovnakom režime jazdy-jazdím stále rovnaké trasy ...“
oproti pneu Dunlop Blu Response majú oveľa menší valivý odpor a teda výrazne nižšiu spotrebu paliva! S F.Focus 1.8 ujdem na 20litrov benz. 290-300 km.Na Dunlop to bolo 240-260 km., A to v rovnakom režime jazdy-jazdím stále rovnaké trasy ... Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 90 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
8. 4. 20172017-04-08 | J.H. | Bridgestone Potenza RE55 | Nissan Patrol | 265 70 R16 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: športový
„Snáď najmäkšie zmes zimné pneumatiky, ktorú som kedy mal. Je to taky bohužiaľ poznať na opotrebenie na suchej ceste, najmä pri vyšších teplotách napríklad na jar. Hĺbka dezénu cca 12mm, takže o sebe dávajú dosť poznať čo sa týka hluku, ale to u auta ako je Patrol moc neriešiš. V teréne tá guma funguje tak maximálne na skale, kde to lezie celkom slušne ani nemusíš podhustit, ale bahno, piesok a pod je nepoužiteľná. Na to tu ale máme MT pneumatiky. Podhustenie som ich jazdil len raz, ale vzhľadom k tomu že guma na to nie je stavaná, tak by som to moc nepraktizoval. Za tú cenu dostaneš pneumatiku ktorá na snehu drží neskutočným spôsobom, bohužiaľ sa to prejaví na tom ako z toho vzorka mizne, ak bývaš v horách ako ja, a najezdíš minimum po suchý ceste a potrebuješ gumu ktorá na snehu fakt funguje tak je to voľba pre teba.“
Snáď najmäkšie zmes zimné pneumatiky, ktorú som kedy mal. Je to taky bohužiaľ poznať na opotrebenie na suchej ceste, najmä pri vyšších teplotách napríklad na jar. Hĺbka dezénu cca 12mm, takže o sebe dávajú dosť poznať čo sa týka hluku, ale to u auta ako je Patrol moc neriešiš. V teréne tá guma funguje tak maximálne na skale, kde to lezie celkom slušne ani nemusíš podhustit, ale bahno, piesok a pod je nepoužiteľná. Na to tu ale máme MT pneumatiky. Podhustenie som ich jazdil len raz, ale vzhľadom k tomu že guma na to nie je stavaná, tak by som to moc nepraktizoval. Za tú cenu dostaneš pneumatiku ktorá na snehu drží neskutočným spôsobom, bohužiaľ sa to prejaví na tom ako z toho vzorka mizne, ak bývaš v horách ako ja, a najezdíš minimum po suchý ceste a potrebuješ gumu ktorá na snehu fakt funguje tak je to voľba pre teba. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 79 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 50 %, Kúpil by som znovu: 90 %.
8. 11. 20162016-11-08 | Petr Dolezal | Bridgestone Ecopia EP150 | Škoda Rapid | 185 60 R15 | najazdené: 50 000 km | spôsob jazdy: športový
„Pneumatika je síce ekonomická a ekologická ale správanie na mokrom povrchu je vážne nebezpečné. Akonáhle sa dostanete za hranu, nezostáva moc možností.“
Pneumatika je síce ekonomická a ekologická ale správanie na mokrom povrchu je vážne nebezpečné. Akonáhle sa dostanete za hranu, nezostáva moc možností. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 50 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 30 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 20 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
9. 10. 20162016-10-09 | Radar | Bridgestone Potenza RE55 | Audi A6 | 205 55 R16 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Zatiaľ najhoršie pneu čo som mal, v zime na roztopenom snehu do kopcov, KATASTROFA auto stále prekĺzavalo, na mokre pri brzdení prekopávali ABS, v zákrutách na mokrom povrchu aj pri 50km / hod to kĺzalo von zo zákrut. Na suchu sa auto správalo dobre a držalo stopu ako má.“
Zatiaľ najhoršie pneu čo som mal, v zime na roztopenom snehu do kopcov, KATASTROFA auto stále prekĺzavalo, na mokre pri brzdení prekopávali ABS, v zákrutách na mokrom povrchu aj pri 50km / hod to kĺzalo von zo zákrut. Na suchu sa auto správalo dobre a držalo stopu ako má. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 36 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 10 %, Spätná väzba: 50 %, Jazda na hrane: 30 %, Opotrebenie: 20 %, Hlučnosť: 50 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
9. 8. 20162016-08-09 | Miroslav P. | Bridgestone Turanza T001 | Peugeot 307 | 195 65 R15 | spôsob jazdy: priemerný
„Mal som tieto pneumatiky 3 roky. Pri pokojnejšie jazde, na suchu, boli v pohode. Za mokra už musí byť človek opatrnejší. Teraz mám Michelin Crossclimate a tie majú teda jazdné vlastnosti lepšie.“
Mal som tieto pneumatiky 3 roky. Pri pokojnejšie jazde, na suchu, boli v pohode. Za mokra už musí byť človek opatrnejší. Teraz mám Michelin Crossclimate a tie majú teda jazdné vlastnosti lepšie. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 66 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 60 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 60 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 60 %, Kúpil by som znovu: 50 %.
25. 3. 20162016-03-25 | Tomas | Bridgestone Potenza S001 | Škoda Octavia | 225 40 R18 | najazdené: 30 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Dobrá kvalita za dobré peniaze“
Dobrá kvalita za dobré peniaze Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 90 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
29. 10. 20152015-10-29 | Karel | Bridgestone Turanza ER300 | Chevrolet Epica | 215 55 R17 | najazdené: 29 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Veľmi kvalitne spokojný.“
Veľmi kvalitne spokojný. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 93 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
19. 10. 20152015-10-19 | Gumák | Bridgestone Adrenalin RE002 | BMW 3 | 225 45 R17 | najazdené: 30 000 km | spôsob jazdy: športový
„Pneu som kupoval nové a mám je len na prednej náprave. V bežnej prevádzke fungujú dobre, ale na hrane majú rad problémov. Skúsenosť z okruhu je taká, že na športové gumy majú len priemerný bočné grip. Na hrane v zákrutách veľa kĺžu a robia z inak pretáčavé zadokolesovky nedotáčavé auto. Na mokre je bočné grip a všeobecne správanie ešte výrazne horšie. V priamke ale brzdí nadštandardne dobre. Gumy v priamom smere drží veľmi dobre a to pri rýchlej jazde aj brzdenie. Neodporučil by som ich, pretože ako športové pneu majú príliš malý bočné grip, vhodné sú na diaľnici.“
Pneu som kupoval nové a mám je len na prednej náprave. V bežnej prevádzke fungujú dobre, ale na hrane majú rad problémov. Skúsenosť z okruhu je taká, že na športové gumy majú len priemerný bočné grip. Na hrane v zákrutách veľa kĺžu a robia z inak pretáčavé zadokolesovky nedotáčavé auto. Na mokre je bočné grip a všeobecne správanie ešte výrazne horšie. V priamke ale brzdí nadštandardne dobre. Gumy v priamom smere drží veľmi dobre a to pri rýchlej jazde aj brzdenie. Neodporučil by som ich, pretože ako športové pneu majú príliš malý bočné grip, vhodné sú na diaľnici. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 54 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 40 %, Kúpil by som znovu: 30 %.
9. 9. 20152015-09-09 | Mošovský Radek | Bridgestone Potenza RE55 | Ford Mondeo | 205 55 R16 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Na tejto pneu som najazdil cca 20 tisíc km na pneu sú takmer bez vzorky! Nejazdíte na hrane, nerozjíždím sa prudce.Nejsem pretekár, skôr jazdím na úsporu! Tyhle gumy, ani zadarmo !!!!!“
Na tejto pneu som najazdil cca 20 tisíc km na pneu sú takmer bez vzorky! Nejazdíte na hrane, nerozjíždím sa prudce.Nejsem pretekár, skôr jazdím na úsporu! Tyhle gumy, ani zadarmo !!!!! Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 45 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 50 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 20 %, Hlučnosť: 50 %,
13. 6. 20152015-06-13 | Robert | Bridgestone Potenza RE55 | Volkswagen Passat | 235 45 R17 | najazdené: 35 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„No neviem, tieto pneu ma dosť sklamali. Za tú cenu by som čakal hlavne lepšiu nájazd.“
No neviem, tieto pneu ma dosť sklamali. Za tú cenu by som čakal hlavne lepšiu nájazd. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 47 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 50 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 60 %, Opotrebenie: 30 %, Hlučnosť: 30 %, Kúpil by som znovu: 30 %.
12. 5. 20152015-05-12 | Dagmar Kratochvílová | Bridgestone Potenza RE55 | Audi Q7 | 275 45 R20 | najazdené: 2 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„spokojnosť“
spokojnosť Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 99 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
7. 2. 20152015-02-07 | Micky | Bridgestone Turanza T001 | Volkswagen Golf | 205 55 R16 | najazdené: 61 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Nie sú zlé - nenadchnú, neurazí. Mohli by sa pomalšie schádzať.“
Nie sú zlé - nenadchnú, neurazí. Mohli by sa pomalšie schádzať. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 79 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 80 %.
26. 11. 20132013-11-26 | Aleš | Bridgestone Turanza T001 | Ford Focus | 195 65 R15 | najazdené: 8 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Nemal som z nich dobrý pocit, hlavne na mokrom povrchu. už by som ich nechcel.“
Nemal som z nich dobrý pocit, hlavne na mokrom povrchu. už by som ich nechcel. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 64 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 60 %, Spätná väzba: 50 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 50 %.
Celoročné pneumatiky Bridgestone
Archív – pneumatiky, ktoré nie sú aktuálne v predaji
Slovná recenzia celoročných pneumatík Bridgestone
Bridgestone Turanza GR9012. 5. 20152015-05-12 | Milan Slavík | Bridgestone Turanza GR90 | Škoda Roomster | 205 45 R16 | spôsob jazdy: priemerný
„Mám už druhú sadu na prvý som najazdil cca 80,000 km“
Mám už druhú sadu na prvý som najazdil cca 80,000 km Test celoročných pneumatíkCelkové hodnotenie: 93 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.
Bridgestone Corporation je najväčšia svetová spoločnosť vyrábajúca pneumatiky. Vznikla v Japonsku, dnes má už výrobné závody po celom svete. Bridgestone dodáva pneumatiky okrem iného do MotoGP, do Formule 1, GP2, apod. Skúsenosti s výrobou pneumatík pre pretekárske špeciály potom využíva aj pri vývoji pneumatík pre bežnú jazdu. Najmä vyššie rady pneumatík Bridgestone sa pravidelne umiestňujú na špici ako odborných testov, tak hodnotenie bežných vodičov. Bridgestone tiež bezpochyby patrí medzi popredných inovátorov. Jej pneumatiky využívajú tie najnovšie technológie a firma je veľmi aktívna vo výskumných aktivitách.