Goodyear pneumatiky – testy a recenzie

Pomocou týchto rýchlych odkazov môžete v stránke ľahko preskočiť na Zimné pneumatiky Goodyear, Letné pneumatiky Goodyear a Celoročné pneumatiky Goodyear.
Letné pneumatiky Goodyear
Archív – pneumatiky, ktoré nie sú aktuálne v predaji
Slovná recenzia letných pneumatík Goodyear
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
27. 11. 20242024-11-27 | Mário | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | Acura 3.2 TL | 225 45 R18 | najazdené: 10 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Za mňa osobne sklamanie. Jazda na mokrej vozovke fajn výdrž katastrofálna, mäkka bočnica po 2 sezońach absolútne nepoužiteľné zjazdené. Jazda na suchu šedý priemer dosť nestabilné. Ďakujem viac nie. Nájazd niečo cez 10 000km. Vôbec by som ich znovu nekúpil, absolútne sklamanie. “
Za mňa osobne sklamanie. Jazda na mokrej vozovke fajn výdrž katastrofálna, mäkka bočnica po 2 sezońach absolútne nepoužiteľné zjazdené. Jazda na suchu šedý priemer dosť nestabilné. Ďakujem viac nie. Nájazd niečo cez 10 000km. Vôbec by som ich znovu nekúpil, absolútne sklamanie. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 53 %
Správanie na suchu: 50 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 10 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 10 %.

4. 8. 20232023-08-04 | Dušan | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 | Audi A6 | 255 40 R19 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Veľmi vyvážená pneumatika. Na to že je to guma nie na okruh ale do bežnej premávky, je naozaj výnimočne presná a celkom aj čitateľná na volante. Napriek tomu nemá tvrdé božnice, a zostáva pohodlná. Prekvapí gripom za sucha, a potom ešte viac gripom za mokra. Fakt sa s tým dá lietať na slovensku nevyužitelnými rýchlostami. Ak jazdíte ako príčetný človek, nemáte šancu to dostať na hranu. Ak jazdíte ako nepríčetný človek, tak vám o tom že sa blížite ku hrane, dáva jasne vediet a zostáva vám ešte nejakých 5-10%. Pneu nie sú zákerné, sú fakt krásne čitatelné. Hluťnosť mi príde trochu vyššia ako na bežných gumách, ale ak vezme človek do úvahy zvyšné parametre ktoré tá pneu ponúka, tak je hlučnosť zanedbateľná. Špeciálne je zanedbatelná pokial sa tiee parametre chystáte využívať. Zďaleka to nieje budgetové obutie. Takže si treba dobre rozmyslieť, či reálne využijete možnosti ktoré vám tá guma ponúka. Na bežný život a hlavne na auta pod 150-180kw by som reálne hladal inde. Ale je to opäť otázka preferencií. Ak potrebujete jazdiť na hrane, a máte potrebu jazdiť rýchlo dialnice a neriešiť či prší alebo nie, tak je to dobrá voľba.“
Veľmi vyvážená pneumatika. Na to že je to guma nie na okruh ale do bežnej premávky, je naozaj výnimočne presná a celkom aj čitateľná na volante. Napriek tomu nemá tvrdé božnice, a zostáva pohodlná. Prekvapí gripom za sucha, a potom ešte viac gripom za mokra. Fakt sa s tým dá lietať na slovensku nevyužitelnými rýchlostami. Ak jazdíte ako príčetný človek, nemáte šancu to dostať na hranu. Ak jazdíte ako nepríčetný človek, tak vám o tom že sa blížite ku hrane, dáva jasne vediet a zostáva vám ešte nejakých 5-10%. Pneu nie sú zákerné, sú fakt krásne čitatelné. Hluťnosť mi príde trochu vyššia ako na bežných gumách, ale ak vezme človek do úvahy zvyšné parametre ktoré tá pneu ponúka, tak je hlučnosť zanedbateľná. Špeciálne je zanedbatelná pokial sa tiee parametre chystáte využívať. Zďaleka to nieje budgetové obutie. Takže si treba dobre rozmyslieť, či reálne využijete možnosti ktoré vám tá guma ponúka. Na bežný život a hlavne na auta pod 150-180kw by som reálne hladal inde. Ale je to opäť otázka preferencií. Ak potrebujete jazdiť na hrane, a máte potrebu jazdiť rýchlo dialnice a neriešiť či prší alebo nie, tak je to dobrá voľba. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 91 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

18. 5. 20212021-05-18 Testy-Pneumatik.sk | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | SEAT Leon | 225 45 R17 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Úžasne pneu. Krásne tiché a neskutočne mäkké pri prejazde nerovnosťami. Neviem si už predstaviť mať inú pneumatiku na aute. Ako bonus sú skvelé jazdné vlastnosti za sucha či mokra. Odporúčam.“
Úžasne pneu. Krásne tiché a neskutočne mäkké pri prejazde nerovnosťami. Neviem si už predstaviť mať inú pneumatiku na aute. Ako bonus sú skvelé jazdné vlastnosti za sucha či mokra. Odporúčam. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

5. 5. 20212021-05-05 | Jaro | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | Acura 3.2 TL | 235 45 R17 | najazdené: 30 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„pneu som kupoval nove 3/2018. vyberane podla recenzii. jazdne vlastnosti boli vyborne ale po 3. sezone su na odpis. uz pri druhom obuvani bola na 2 ks (predna naprava 1/2 dezenu fuc) Koncom 3.sezony som pocas sviznejsim prechodom zakrutou skoro vyletel z cesty. Pneu boli dobre ale co sa tyka opotrebovanie palec dolu. tento rok uvazujem nad Michelin primacy 4“
pneu som kupoval nove 3/2018. vyberane podla recenzii. jazdne vlastnosti boli vyborne ale po 3. sezone su na odpis. uz pri druhom obuvani bola na 2 ks (predna naprava 1/2 dezenu fuc) Koncom 3.sezony som pocas sviznejsim prechodom zakrutou skoro vyletel z cesty. Pneu boli dobre ale co sa tyka opotrebovanie palec dolu. tento rok uvazujem nad Michelin primacy 4 Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 54 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 70 %, Opotrebenie: 10 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 20 %.

17. 3. 20212021-03-17 | Martin | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | Škoda Superb | 225 40 R18 | najazdené: 30 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Kúpené na základe recenzií a realita ? Super guma. Hlavne prejazd cez kaluže vody. Drží na zemi neskutočne. Žiadny Aquaplaning. Jazdené hlavne DE diaľnice. “
Kúpené na základe recenzií a realita ? Super guma. Hlavne prejazd cez kaluže vody. Drží na zemi neskutočne. Žiadny Aquaplaning. Jazdené hlavne DE diaľnice. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

10. 3. 20212021-03-10 | Lubomir | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | Acura 3.2 TL | 225 40 R18 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: športový
„Pneu som kupil nove za 85e kus, cize cena podobna skor strednej a nizsej triede, avsak vlastnostami je uplne top class, mal som dunlop rt maxx, pirelli p-zero nero gt, cpntinental sport contact 5,..ale iba goodyear som si dovolil svihat 240kmh za dazda po D1 a vyjazd na tTrnavu za sucha v 90ke zvladol iba continental a goodyear..tento rozmer som jazdil s Octav III RS, Golf 7 GTD...tieto gumy su top co sa da kupit a nedostanete to ani v o 50e drahsej pneumatike...nehovoriac ze na nasich cestach som presiel cez gigadiery ze dorazi tlmicov len zaplakali aj som dokonca musel origo vw disk davat rovnat a tie ozaj uz nieco znesu, no na gooyear-kach ani sebemensia anomalia chvenie ci bubon a to je dost podstatny argument pre sofera ktory je cestnym piratom telom aj dusou, bo napriklad kleber dynaxer hp,totozny rozmer na superbe som po 5000km musel bez srandy vyhodit kvoli 3CM vysokym bubnom na bocnici a behuni a auto pri 100ke triaslo jak vybrator na beton.. a to som rozhodne jazdil setrnejsie, pritom rozdiel cenovy je 10e kus..“
Pneu som kupil nove za 85e kus, cize cena podobna skor strednej a nizsej triede, avsak vlastnostami je uplne top class, mal som dunlop rt maxx, pirelli p-zero nero gt, cpntinental sport contact 5,..ale iba goodyear som si dovolil svihat 240kmh za dazda po D1 a vyjazd na tTrnavu za sucha v 90ke zvladol iba continental a goodyear..tento rozmer som jazdil s Octav III RS, Golf 7 GTD...tieto gumy su top co sa da kupit a nedostanete to ani v o 50e drahsej pneumatike...nehovoriac ze na nasich cestach som presiel cez gigadiery ze dorazi tlmicov len zaplakali aj som dokonca musel origo vw disk davat rovnat a tie ozaj uz nieco znesu, no na gooyear-kach ani sebemensia anomalia chvenie ci bubon a to je dost podstatny argument pre sofera ktory je cestnym piratom telom aj dusou, bo napriklad kleber dynaxer hp,totozny rozmer na superbe som po 5000km musel bez srandy vyhodit kvoli 3CM vysokym bubnom na bocnici a behuni a auto pri 100ke triaslo jak vybrator na beton.. a to som rozhodne jazdil setrnejsie, pritom rozdiel cenovy je 10e kus.. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 93 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

3. 8. 20202020-08-03 | Šrefan | Goodyear EfficientGrip Performance 2 | Renault Megane | 205 55 R16 | najazdené: 21 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„maximalna spokojnosť, pneumatiky sú tiché, mäkké, trochu horšie je to na vode.“
maximalna spokojnosť, pneumatiky sú tiché, mäkké, trochu horšie je to na vode. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 93 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

27. 3. 20202020-03-27 | Oliver Podzámsky | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | Audi A6 Allroad | 245 45 R18 | spôsob jazdy: športový
„Pneumatika má super vlastnosti. Sklamaný som však z veľmi mäkkej bočnice. Po 3000 km som pneumatiku rozsekol.“
Pneumatika má super vlastnosti. Sklamaný som však z veľmi mäkkej bočnice. Po 3000 km som pneumatiku rozsekol. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 67 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 50 %, Kúpil by som znovu: 40 %.

27. 2. 20202020-02-27 | Milan Dán | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | Audi S5 | 225 45 R17 | najazdené: 0 km | spôsob jazdy: priemerný
„Obul som ich na svoju Audi S5 - predchádzajúca som mal Hankook. A ten rozdiel je obrovský. Drží neskutočne, na suchu i na mokru. Na výkonnejšie autá rozhodne odporúčam, tam ten rozdiel spoznáte veľmi a oplatí sa za to tie peniaze dať.“
Obul som ich na svoju Audi S5 - predchádzajúca som mal Hankook. A ten rozdiel je obrovský. Drží neskutočne, na suchu i na mokru. Na výkonnejšie autá rozhodne odporúčam, tam ten rozdiel spoznáte veľmi a oplatí sa za to tie peniaze dať. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 90 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

22. 9. 20192019-09-22 | Richard | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | Volkswagen Passat | 235 45 R17 | najazdené: 56 000 km | spôsob jazdy: športový
„Veľmi dobre pneumatiky. Perfektne držia na mokrej ceste ako aj za sucha. Vždy som sa vedel na nich spoľahnúť. Vrelo odporúčam. “
Veľmi dobre pneumatiky. Perfektne držia na mokrej ceste ako aj za sucha. Vždy som sa vedel na nich spoľahnúť. Vrelo odporúčam. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

1. 1. 20192019-01-01 | Ben | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | BMW 3 | 225 50 R18 | najazdené: 8 000 km | spôsob jazdy: športový
„Mám ich na BMW a už nikdy nechcem nič iné. Jedným slovom Skvelé.“
Mám ich na BMW a už nikdy nechcem nič iné. Jedným slovom Skvelé. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

5. 8. 20182018-08-05 | airwolf | Goodyear Eagle F1 GSD2 | Alfa Romeo 156 | 205 55 R16 | najazdené: 38 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Asi najlepšia z generácií Eagle. Ostrá športová precízna pneumatika. Dobre čitateľný šípový smerový dezén. Vynikajúca na vode. Nevýhody: mierne vyššia hlučnosť po opotrebení. Na dnešné pomery príliš tuhá a ťažšia konštrukcia.“
Asi najlepšia z generácií Eagle. Ostrá športová precízna pneumatika. Dobre čitateľný šípový smerový dezén. Vynikajúca na vode. Nevýhody: mierne vyššia hlučnosť po opotrebení. Na dnešné pomery príliš tuhá a ťažšia konštrukcia. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 83 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 80 %.

23. 2. 20182018-02-23 | Ctibor | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | SEAT Leon | 225 40 R18 | najazdené: 21 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Skvelé pneumatiky. Nahradil som nimi Conti Sport 5 a auto moji razom stíchlo. Po 20tis km mám na predku stále 6,5mm. A v zákrutách drží skvele.“
Skvelé pneumatiky. Nahradil som nimi Conti Sport 5 a auto moji razom stíchlo. Po 20tis km mám na predku stále 6,5mm. A v zákrutách drží skvele. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 96 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

14. 10. 20172017-10-14 | Lubo | Goodyear Excellence | Škoda Octavia | 195 65 R15 | najazdené: 50 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Iné pneumatiky so na svoju octaviu 1 ani nekupoval.tieto sú super takže som iné ani neriešil.“
Iné pneumatiky so na svoju octaviu 1 ani nekupoval.tieto sú super takže som iné ani neriešil. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 93 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 70 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

29. 9. 20172017-09-29 | Pavel | Goodyear EfficientGrip | Audi A8 | 235 55 R18 | najazdené: 97 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Veľmi pohodlná jazda, istá na suchu i na mokru. Mohli by byť trošku tichšie, ale inak môžem určite odporučiť.“
Veľmi pohodlná jazda, istá na suchu i na mokru. Mohli by byť trošku tichšie, ale inak môžem určite odporučiť. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 81 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 90 %.

23. 2. 20172017-02-23 | Rob | Goodyear Excellence | BMW 5 | 245 45 R19 | spôsob jazdy: priemerný
„Tieto pneumatiky sú fakt príšerné na mokre. Inak to nie je zlé, ale ako začne pršať, mám fakt strach vyjsť. Nabudúce už je nechcem!“
Tieto pneumatiky sú fakt príšerné na mokre. Inak to nie je zlé, ale ako začne pršať, mám fakt strach vyjsť. Nabudúce už je nechcem! Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 64 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 40 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 70 %, Kúpil by som znovu: 50 %.

18. 2. 20172017-02-18 | Juras | Goodyear EfficientGrip Performance | Volkswagen Golf | 195 65 R15 | najazdené: 39 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Keď som kúpil nový Golf, boli tam z výroby obuté. Jazdím hlavne diaľnice, kde oceňujem úplné ticho aj pri vyšších rýchlostiach. Teraz ich mám opotrebované a asi pôjdem zase do rovnakých.“
Keď som kúpil nový Golf, boli tam z výroby obuté. Jazdím hlavne diaľnice, kde oceňujem úplné ticho aj pri vyšších rýchlostiach. Teraz ich mám opotrebované a asi pôjdem zase do rovnakých. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 90 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 70 %, Jazda na hrane: 70 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

31. 1. 20172017-01-31 | Tim | Goodyear EfficientGrip Performance | Audi A3 | 225 40 R18 | najazdené: 64 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Úplne skvelé na suchu aj na mokre. Keď raz fakt veľa pršalo, schválne som prechádzal hlboké kaluže a držali senzačne. Ani náznak aqua Planing. Pri brzdení skvelé, spotreba dobrá, najazdil som cez 60tis km. Takže nemám čo by som vytkol.“
Úplne skvelé na suchu aj na mokre. Keď raz fakt veľa pršalo, schválne som prechádzal hlboké kaluže a držali senzačne. Ani náznak aqua Planing. Pri brzdení skvelé, spotreba dobrá, najazdil som cez 60tis km. Takže nemám čo by som vytkol. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 99 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

5. 12. 20162016-12-05 | Peter | Goodyear EfficientGrip Performance | Škoda Yeti | 225 45 R17 | najazdené: 13 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Yettiho som kúpil na nejakých lacných pneumatikách a po prezutie na tieto som naozaj nadšený. Auto to posunulo úplne do inej dimenzie. Ako z hľadiska hluku, tak jazdných vlastností. Škoda, že tam z fabriky nedávajú nejaké lepšie pneumatiky. Jazdím hlavne po diaľniciach, takže tichosť naozaj ocením. Aj za hustého dažďa majú dobré jazdné vlastnosti. Za seba môžem GoodYear určite odporučiť. Sú síce drahšie, ale stojí to za to.“
Yettiho som kúpil na nejakých lacných pneumatikách a po prezutie na tieto som naozaj nadšený. Auto to posunulo úplne do inej dimenzie. Ako z hľadiska hluku, tak jazdných vlastností. Škoda, že tam z fabriky nedávajú nejaké lepšie pneumatiky. Jazdím hlavne po diaľniciach, takže tichosť naozaj ocením. Aj za hustého dažďa majú dobré jazdné vlastnosti. Za seba môžem GoodYear určite odporučiť. Sú síce drahšie, ale stojí to za to. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 87 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 90 %.

30. 8. 20162016-08-30 | Roman | Goodyear EfficientGrip Performance | Honda Accord | 195 60 R15 | najazdené: 16 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Mám ich na Honde Accord a sú dokonalé. Tiché, neschádza sa a vyzerajú dobre.“
Mám ich na Honde Accord a sú dokonalé. Tiché, neschádza sa a vyzerajú dobre. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

28. 7. 20162016-07-28 | Robert Gál | Goodyear EfficientGrip Performance | Hyundai Sonata | 225 50 R17 | najazdené: 16 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Excelentné.“
Excelentné. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 87 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 90 %.

23. 4. 20162016-04-23 | Miro | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | Jaguar XF | 255 35 R20 | najazdené: 6 000 km | spôsob jazdy: športový
„Odporúčam.“
Odporúčam. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 97 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

23. 11. 20152015-11-23 | Pavel | Goodyear Excellence | Audi Q5 | 225 45 R20 | spôsob jazdy: pokojný
„Jazdné vlastnosti nie sú zlé, ale čo ma prekvapilo, odjazdil som na nich nejakých 65.000 Km. To sa mi ešte nepodarilo so žiadnymi inými pneu.“
Jazdné vlastnosti nie sú zlé, ale čo ma prekvapilo, odjazdil som na nich nejakých 65.000 Km. To sa mi ešte nepodarilo so žiadnymi inými pneu. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 86 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

18. 11. 20152015-11-18 | Mirek | Goodyear EfficientGrip Performance | Toyota Avensis | 225 45 R17 | najazdené: 48 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Dobré, odporúčam.“
Dobré, odporúčam. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 86 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 60 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

11. 10. 20132013-10-11 | Bimbo | Goodyear Excellence | Škoda Octavia | 195 65 R15 | najazdené: 16 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Tiché, malá spotreba, skvelé na pohodovú jazdu.“
Tiché, malá spotreba, skvelé na pohodovú jazdu. Test letných pneumatíkCelkové hodnotenie: 84 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 60 %, Opotrebenie: 80 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 90 %.
Zimné pneumatiky Goodyear
Archív – pneumatiky, ktoré nie sú aktuálne v predaji
Názov pneu | Celkové hodnotenie | ||
---|---|---|---|
1 | Goodyear UltraGrip 6 | 90 % 2 recenzie |
čítať recenzie |
2 | Goodyear UltraGrip Ice Plus | 88 % 3 recenzie |
čítať recenzie |
3 | Goodyear UltraGrip Ice Arctic | 72 % 3 recenzie |
čítať recenzie |
4 | Goodyear WinterCommand Ultra | 59 % 1 recenzia |
čítať recenzie |
5 | Goodyear Eagle Enforcer Winter | — | čítať recenzie |
Slovná recenzia zimných pneumatík Goodyear
Goodyear UltraGrip Performance
19. 11. 20242024-11-19 | Robo | Goodyear UltraGrip Performance | 205 50 R17
„kvalita, po dobrých 8.ročných skúsenostiach som vymenil za nové, doporučujem“
kvalita, po dobrých 8.ročných skúsenostiach som vymenil za nové, doporučujem Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 0 %

18. 10. 20242024-10-18 | Miro W. | Goodyear UltraGrip Performance 3 | 225 50 R17 | najazdené: 16 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Špičková priľnavosť na suchu, mokre a snehu, špičkový komfort a tiché pneumatiky. Nemôžem nájsť žiadne chyby...“
Špičková priľnavosť na suchu, mokre a snehu, špičkový komfort a tiché pneumatiky. Nemôžem nájsť žiadne chyby... Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Sneh: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

1. 9. 20212021-09-01 | Martin | Goodyear UltraGrip 9 | Audi A4 | 205 55 R16 | najazdené: 50 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Gumy som kúpil na jeseň 2017, nakoľko som chcel prémiovú značku s dobrými parametrami. Svoj účel splnili vydržali 4 sezóny až išli na 3 mm. Na snehu vynikajúca ovládateľnosť, nikdy nebol problém ani vo vyšších rýchlostiach.Taktiež super na suchej ceste až pri mrazoch mínus 25. Jazdené na okreskách a jednu sezónu výhradne na diaľnici. Brzdná dráha taktiež fajn, nejeden krát ma podržali vo vyhrotených situáciách. V porovnaní s konkurenciou trošku vyššia hlučnosť na mokrej ceste ale nič hrozné.Aj po 4 rokoch a cca 50 tisícoch stále držia farbu a sú veľmi mäkké. Pomer cena výkon 10/10. “
Gumy som kúpil na jeseň 2017, nakoľko som chcel prémiovú značku s dobrými parametrami. Svoj účel splnili vydržali 4 sezóny až išli na 3 mm. Na snehu vynikajúca ovládateľnosť, nikdy nebol problém ani vo vyšších rýchlostiach.Taktiež super na suchej ceste až pri mrazoch mínus 25. Jazdené na okreskách a jednu sezónu výhradne na diaľnici. Brzdná dráha taktiež fajn, nejeden krát ma podržali vo vyhrotených situáciách. V porovnaní s konkurenciou trošku vyššia hlučnosť na mokrej ceste ale nič hrozné.Aj po 4 rokoch a cca 50 tisícoch stále držia farbu a sú veľmi mäkké. Pomer cena výkon 10/10. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 93 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Sneh: 100 %, Ľad: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

21. 12. 20192019-12-21 | Marek | Goodyear UltraGrip 7 Plus | Chevrolet Cruze | 205 60 R16 | najazdené: 75 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Výborná pneumatika, dlho si zachováva svoje vlastnosti, nízka opotrebovatelnost. Jazdil som na nej 9 rokov a najazdil 75 000 km.“
Výborná pneumatika, dlho si zachováva svoje vlastnosti, nízka opotrebovatelnost. Jazdil som na nej 9 rokov a najazdil 75 000 km. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 90 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

11. 10. 20192019-10-11 Testy-Pneumatik.sk | Goodyear UltraGrip 9 plus | Ford C-max | 205 55 R16 | najazdené: 1 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„V porovnaní s predchádzajúcimi Michelin Alpin5 (nájazd 82tis.) sú Goodyear UG9+ absolútne tiché, úsporné (zníženie spotreby o 0,75l/100km), za dažďa (zavodnená cesta-akvaplaning) v zátačkách teplota 6 stupňov absolútne sedia, držia stopu.Vrele odporúčam. Oproti UG9+ sú Michelin Alpin 5 výrazne hlučné, ľahko sa dostávali do šmyku v zatačkach a prešmyku pri ostrom rozbehu. Michelin Alpin 5 absolútne premrštená cena za podpriemerné vlastnosti. “
V porovnaní s predchádzajúcimi Michelin Alpin5 (nájazd 82tis.) sú Goodyear UG9+ absolútne tiché, úsporné (zníženie spotreby o 0,75l/100km), za dažďa (zavodnená cesta-akvaplaning) v zátačkách teplota 6 stupňov absolútne sedia, držia stopu.Vrele odporúčam. Oproti UG9+ sú Michelin Alpin 5 výrazne hlučné, ľahko sa dostávali do šmyku v zatačkach a prešmyku pri ostrom rozbehu. Michelin Alpin 5 absolútne premrštená cena za podpriemerné vlastnosti. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

16. 9. 20172017-09-16 | Ján | Goodyear UltraGrip Performance | BMW X1 | 225 55 R17 | najazdené: 16 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Dobré, odporúčam.“
Dobré, odporúčam. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 91 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 90 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 90 %.

19. 8. 20162016-08-19 | Ladislav Neuman | Goodyear UltraGrip 9 | Nissan Almera | 185 65 R14 | najazdené: 4 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Kupoval som vlani na jeseň. Podľa DOT stare cca rok. Z made in Poland som bol nervózny ale nakoniec nie je problém ani s nasadením ani s vyvážením. Vzal som verziu s centrálnou drážkou. Išiel som na barumkach savach aj na Continental TS800 čo niekoľko rokov vyhrával testy. Po celej zimnej sezóne na Nissan Almera N15 1.4 / 64kW 1060kg môžem povedať, že som na lepší pneu zatim nejazdil. Na snehu výborná aj pri vyvolanom šmyku ručnou brzdou je auto skvele ovládateľné a vodič nestráca kintrolu nad vozidlom. Na mokre veľa slušná. Na námraze sa samozrejme skĺzne ale povedal by som, že menej než menovaná konkurencie. Za sezónu najazdené cca 4000 km, úbytok som takmer nezaznamenal. V budúcnosti pôjdem rozhodne znovu do pneu série UltraGrip, ak sa kvalita výroby nezmení. K tomu hodnotenia na suchu a mokru - porovnávam s letnou UHP pneu, ale u zimné gumy ten Suchej grip nie je kľúčový, naopak tu chýba hodnotenie na snehu kde by som dal 10/10“
Kupoval som vlani na jeseň. Podľa DOT stare cca rok. Z made in Poland som bol nervózny ale nakoniec nie je problém ani s nasadením ani s vyvážením. Vzal som verziu s centrálnou drážkou. Išiel som na barumkach savach aj na Continental TS800 čo niekoľko rokov vyhrával testy. Po celej zimnej sezóne na Nissan Almera N15 1.4 / 64kW 1060kg môžem povedať, že som na lepší pneu zatim nejazdil. Na snehu výborná aj pri vyvolanom šmyku ručnou brzdou je auto skvele ovládateľné a vodič nestráca kintrolu nad vozidlom. Na mokre veľa slušná. Na námraze sa samozrejme skĺzne ale povedal by som, že menej než menovaná konkurencie. Za sezónu najazdené cca 4000 km, úbytok som takmer nezaznamenal. V budúcnosti pôjdem rozhodne znovu do pneu série UltraGrip, ak sa kvalita výroby nezmení. K tomu hodnotenia na suchu a mokru - porovnávam s letnou UHP pneu, ale u zimné gumy ten Suchej grip nie je kľúčový, naopak tu chýba hodnotenie na snehu kde by som dal 10/10 Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 87 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

14. 5. 20162016-05-14 | Vitek | Goodyear UltraGrip SUV | Mitsubishi ASX | 215 65 R16 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Super pre SUV 4X4“
Super pre SUV 4X4 Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 94 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

29. 2. 20162016-02-29 | Tibor | Goodyear UltraGrip Performance | Toyota Avensis | 225 45 R17 | najazdené: 32 000 km | spôsob jazdy: športový
„Špičkové pneumatiky. Na suchu, na mokrom povrchu, proste paráda. Na snehu som pozeral, čo všetko vyjdú a UBRZDÍ!“
Špičkové pneumatiky. Na suchu, na mokrom povrchu, proste paráda. Na snehu som pozeral, čo všetko vyjdú a UBRZDÍ! Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 94 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 80 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

19. 10. 20152015-10-19 | Michal Kobza | Goodyear UltraGrip 8 | Dacia Sandero | 195 65 R15 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: športový
„Dobrá priľnavosť k vedeniu na každom povrchu U mňa sú Ultra Grip nejleší zimné pneu za rozumnú cenu, ktoré som kedy mal.“
Dobrá priľnavosť k vedeniu na každom povrchu U mňa sú Ultra Grip nejleší zimné pneu za rozumnú cenu, ktoré som kedy mal. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 97 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

19. 10. 20152015-10-19 | Michal Kobza | Goodyear UltraGrip 9 | Volkswagen Sharan | 195 65 R15 | spôsob jazdy: priemerný
„Ultra Grip používam už od radu 7 a som nad mieru spokojný. Priľnavosť, vedenie, priestupnosť to všetko hodnotím veľmi kladne. Celkovo som na Ultra Grip odjazdil už 6 zím.“
Ultra Grip používam už od radu 7 a som nad mieru spokojný. Priľnavosť, vedenie, priestupnosť to všetko hodnotím veľmi kladne. Celkovo som na Ultra Grip odjazdil už 6 zím. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 97 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

11. 5. 20152015-05-11 | Jan Dedecus | Goodyear UltraGrip 7 Plus | Fiat Stilo | 195 65 R15 | najazdené: 20 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Je veľmi dobrá.“
Je veľmi dobrá. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 91 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 80 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 80 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

30. 12. 20142014-12-30 | Jan | Goodyear UltraGrip 9 | Opel Zafira | 205 55 R17 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Vynikajúca pneumatiky, prvý sneh a ľad roka a žiadne problémy. Išiel som do hôr - sneh, ľad a Zafira nemala žiadny problém, aj keď ostatné pôsobili dosť neisto. Takže rozhodne 10 z 10. Najvyššie minutej peniaze za dobrú sadu zimných pneumatík.“
Vynikajúca pneumatiky, prvý sneh a ľad roka a žiadne problémy. Išiel som do hôr - sneh, ľad a Zafira nemala žiadny problém, aj keď ostatné pôsobili dosť neisto. Takže rozhodne 10 z 10. Najvyššie minutej peniaze za dobrú sadu zimných pneumatík. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

24. 11. 20142014-11-24 | Hynek | Goodyear UltraGrip 9 | Audi A3 | 225 45 R17 | najazdené: 1 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Najlepšie pneumatiky na svete a navyše krásne tiché. Pre mňa určite jednička, možno spoločne s Conti TS850.“
Najlepšie pneumatiky na svete a navyše krásne tiché. Pre mňa určite jednička, možno spoločne s Conti TS850. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

5. 11. 20142014-11-05 | Gabriel | Goodyear UltraGrip 9 | Ford Mondeo | 225 45 R17 | najazdené: 0 km | spôsob jazdy: priemerný
„Obul som ich na predok, vzadu ešte mám predchádzajúcej UG8. Pneumatiky sú úplne dokonalé. Na snehu, za dažďa, ... Zdá sa mi, že sa znížil aj hluk a valivý odpor.“
Obul som ich na predok, vzadu ešte mám predchádzajúcej UG8. Pneumatiky sú úplne dokonalé. Na snehu, za dažďa, ... Zdá sa mi, že sa znížil aj hluk a valivý odpor. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 100 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 100 %, Jazda na hrane: 100 %, Opotrebenie: 100 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

1. 10. 20132013-10-01 Testy-Pneumatik.sk | Goodyear UltraGrip Performance | Mercedes Benz SLK | 205 55 R16 | najazdené: 24 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Mal som ich na SLK tri sezóny a sú skvelé na mokre i na snehu. Na ľade samozrejme nedrží, ale to žiadne pneu. Vyberal som je hlavne preto, že v recenziách si ľudí chválili, že sú tiché. A môžem potvrdiť.“
Mal som ich na SLK tri sezóny a sú skvelé na mokre i na snehu. Na ľade samozrejme nedrží, ale to žiadne pneu. Vyberal som je hlavne preto, že v recenziách si ľudí chválili, že sú tiché. A môžem potvrdiť. Test zimných pneumatíkCelkové hodnotenie: 93 %
Správanie na suchu: 90 %, Správanie na mokru: 100 %, Spätná väzba: 90 %, Jazda na hrane: 90 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 100 %, Kúpil by som znovu: 90 %.
Celoročné pneumatiky Goodyear
Archív – pneumatiky, ktoré nie sú aktuálne v predaji
Slovná recenzia celoročných pneumatík Goodyear
Goodyear Vector 4Seasons Gen 3
24. 11. 20242024-11-24 | I Pop | Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 | Nissan Note | 165 45 R16 | najazdené: 1 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Neviem zhodnotiť vlastnosti, keďže ich nemám dlho a nejazdím nejako na hrane. Jediné, čo som si okamžite všimol bola zvýšená hlučnosť a pomerne dosť veľký narast spotreby (skoro o liter). Nikdy som nejazdil takéto spotreby ani so zimnými gumami. Asi by som volil inú pneu nabudúce . Mam 185/65 R15.“
Neviem zhodnotiť vlastnosti, keďže ich nemám dlho a nejazdím nejako na hrane. Jediné, čo som si okamžite všimol bola zvýšená hlučnosť a pomerne dosť veľký narast spotreby (skoro o liter). Nikdy som nejazdil takéto spotreby ani so zimnými gumami. Asi by som volil inú pneu nabudúce . Mam 185/65 R15. Test celoročných pneumatíkCelkové hodnotenie: 58 %
Správanie na suchu: 80 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 50 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 50 %, Hlučnosť: 40 %, Sneh: 70 %, Ľad: 50 %, Kúpil by som znovu: 50 %.

23. 11. 20242024-11-23 | bedo. | Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 | Hyundai Getz | 175 65 R14 | najazdené: 11 000 km | spôsob jazdy: pokojný
„Hľadal som náhradu za zimné Goodyear Ultragrip 7+, s ktorými som bol maximálne spokojný. Tieto majú viacmenej rovnakú vzorku, akurát lamely nie sú tak nahusto, ako boli na zimákoch a tipujem, že trochu iná bude aj zmes. Pocitovo sa chovajú podobne a zatiaľ im nemám čo vytknúť, ale zasa u nás na Spiši nemáme nejaké náročné podmienky. :-)“
Hľadal som náhradu za zimné Goodyear Ultragrip 7+, s ktorými som bol maximálne spokojný. Tieto majú viacmenej rovnakú vzorku, akurát lamely nie sú tak nahusto, ako boli na zimákoch a tipujem, že trochu iná bude aj zmes. Pocitovo sa chovajú podobne a zatiaľ im nemám čo vytknúť, ale zasa u nás na Spiši nemáme nejaké náročné podmienky. :-) Test celoročných pneumatíkCelkové hodnotenie: 96 %
Správanie na suchu: 100 %, Správanie na mokru: 100 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 100 %.

31. 10. 20242024-10-31 Testy-Pneumatik.sk | Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 | 225 45 R17 | najazdené: 25 000 km | spôsob jazdy: športový
„Úprimne, netuším, čo si páni mysleli alebo v akom stave majú svoje autá, ale niektoré recenzie mi prídu ako čisté bludy. Vlastním dve autá. Jedno má obuté práve tieto pneumatiky. Prvé auto má výkon 400 koní a krútiaci moment 760 Nm, druhé patrí do inej ligy s výkonom 760 koní a 950 Nm. Prvé používam skôr na bežnú jazdu – rodina, deti, škola, krúžky, nákupy a podobne. Druhé je vyslovene športové auto, ktoré má aj príslušné sezónne obutie (leto SC7, zima LM005). Samozrejme, tieto celoročné pneumatiky sa nedajú porovnávať s prvotriednym sezónnym obutím, ALE... Na druhom aute (400 koní a 760 Nm), ktoré rozhodne nie je pomalé, a keď idem sám, tak ani nevolím práve pomalé tempo, tieto pneumatiky držia úplne v pohode. Nezažil som žiadne ustreľovanie pri zrýchľovaní, odolnosť voči aquaplaningu je tiež solídna a odozva je na úrovni celoročných pneumatík – nie je to špička, ale dá sa s tým žiť. Na snehu a ľade som zatiaľ nemal problém, no pravdou je, že za zimnými podmienkami jazdím na druhom aute a v oblasti, kde žijem, je miernejšie podnebie a zima je skôr mokrá. Predtým som mal na aute letné Pirelli P Zero a zimné LM005. Hluk je výraznejší, ale rozhodne nie až do takej miery, aby sa nedalo telefonovať. Recenzie ma dosť prekvapili, pretože na výkonnom aute sa slabšie vlastnosti pneumatík prejavia omnoho skôr, a to sa tu rozhodne nestalo. Opakujem, nie sú to prvotriedne pneumatiky, ale nestretol som sa s ničím z toho, čo tu niektorí opisujú. Mám rád agresívnejšiu jazdu, občas jazdím na okruhoch a bežne sedím za volantom špičkových áut s prvotriednym obutím. Z pohľadu celoročných pneumatík sú tieto slušné a neurazia. Pri normálnej jazde (mesto 60–70 km/h, okreska 100–120 km/h) ma nikdy nedostali do krízovej situácie. Pri dynamickej jazde (ak sa to dá tak nazvať) sú v rámci možností čitateľné a nie je problém korigovať aj neželaný šmyk. Pôvodne som recenziu ani písať nechcel, ale keď vidím, čo tu bolo popísané, musel som reagovať.“
Úprimne, netuším, čo si páni mysleli alebo v akom stave majú svoje autá, ale niektoré recenzie mi prídu ako čisté bludy. Vlastním dve autá. Jedno má obuté práve tieto pneumatiky. Prvé auto má výkon 400 koní a krútiaci moment 760 Nm, druhé patrí do inej ligy s výkonom 760 koní a 950 Nm. Prvé používam skôr na bežnú jazdu – rodina, deti, škola, krúžky, nákupy a podobne. Druhé je vyslovene športové auto, ktoré má aj príslušné sezónne obutie (leto SC7, zima LM005). Samozrejme, tieto celoročné pneumatiky sa nedajú porovnávať s prvotriednym sezónnym obutím, ALE... Na druhom aute (400 koní a 760 Nm), ktoré rozhodne nie je pomalé, a keď idem sám, tak ani nevolím práve pomalé tempo, tieto pneumatiky držia úplne v pohode. Nezažil som žiadne ustreľovanie pri zrýchľovaní, odolnosť voči aquaplaningu je tiež solídna a odozva je na úrovni celoročných pneumatík – nie je to špička, ale dá sa s tým žiť. Na snehu a ľade som zatiaľ nemal problém, no pravdou je, že za zimnými podmienkami jazdím na druhom aute a v oblasti, kde žijem, je miernejšie podnebie a zima je skôr mokrá. Predtým som mal na aute letné Pirelli P Zero a zimné LM005. Hluk je výraznejší, ale rozhodne nie až do takej miery, aby sa nedalo telefonovať. Recenzie ma dosť prekvapili, pretože na výkonnom aute sa slabšie vlastnosti pneumatík prejavia omnoho skôr, a to sa tu rozhodne nestalo. Opakujem, nie sú to prvotriedne pneumatiky, ale nestretol som sa s ničím z toho, čo tu niektorí opisujú. Mám rád agresívnejšiu jazdu, občas jazdím na okruhoch a bežne sedím za volantom špičkových áut s prvotriednym obutím. Z pohľadu celoročných pneumatík sú tieto slušné a neurazia. Pri normálnej jazde (mesto 60–70 km/h, okreska 100–120 km/h) ma nikdy nedostali do krízovej situácie. Pri dynamickej jazde (ak sa to dá tak nazvať) sú v rámci možností čitateľné a nie je problém korigovať aj neželaný šmyk. Pôvodne som recenziu ani písať nechcel, ale keď vidím, čo tu bolo popísané, musel som reagovať. Test celoročných pneumatíkCelkové hodnotenie: 58 %
Správanie na suchu: 70 %, Správanie na mokru: 80 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 60 %, Opotrebenie: 50 %, Hlučnosť: 30 %, Sneh: 50 %, Ľad: 50 %, Kúpil by som znovu: 70 %.

28. 9. 20212021-09-28 Testy-Pneumatik.sk | Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 | Peugeot 5008 | 225 55 R18 | najazdené: 5 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„...na suchu je pneumatika priemerna, relativne hlucnejsia ako bezna letna pneu s cim som ratal...s cim som neratal je necitatelne chovanie za dazda a na mokrej ceste...za poslednych 10 rokov som nikdy nedostal smyk a tato pneu ma na useku, ktory jazdim denne v roznych podmienkach a v podstate vzdy rovnako, tak na tomto useku ma pneumatika prekvapila prechodom do smyku bez varovania...proste sa na mokrej ceste v zatacke utrhla a auto preslo do smyku...inak ako pise kolega, je to necitatelna pneumatika aj na suchu, spatna vazba a radost z jazdy na nule...na zimu som kupil cisto zimnu sadu, na leto pojdu cisto letne pneu a tento experiment pojde do smeti...neviem si zodpovedat otazku cim to je ze mam z tejto pneu taky zly subjektivny pocit...“
...na suchu je pneumatika priemerna, relativne hlucnejsia ako bezna letna pneu s cim som ratal...s cim som neratal je necitatelne chovanie za dazda a na mokrej ceste...za poslednych 10 rokov som nikdy nedostal smyk a tato pneu ma na useku, ktory jazdim denne v roznych podmienkach a v podstate vzdy rovnako, tak na tomto useku ma pneumatika prekvapila prechodom do smyku bez varovania...proste sa na mokrej ceste v zatacke utrhla a auto preslo do smyku...inak ako pise kolega, je to necitatelna pneumatika aj na suchu, spatna vazba a radost z jazdy na nule...na zimu som kupil cisto zimnu sadu, na leto pojdu cisto letne pneu a tento experiment pojde do smeti...neviem si zodpovedat otazku cim to je ze mam z tejto pneu taky zly subjektivny pocit... Test celoročných pneumatíkCelkové hodnotenie: 39 %
Správanie na suchu: 60 %, Správanie na mokru: 30 %, Spätná väzba: 30 %, Jazda na hrane: 30 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 30 %, Sneh: 50 %, Ľad: 50 %, Kúpil by som znovu: 10 %.

15. 9. 20212021-09-15 | Miroslav M. | Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 | Chevrolet Cruze | 205 50 R17 | najazdené: 0 km | spôsob jazdy: priemerný
„Pneumatika je nevhodná na dialničné použitie od rýchlosti cca 120km/h je silno hlučná až tak ,že nemožný je vzájomný hovor ani posluch audia. Na zmeny smeru reaguje čiastočne oneskorene, smerová stabilita neistá , stále treba jazdu korigovať. Cena nad 150 € nezodpovedá vlastnostiam najmä hlukovým. Záver : nedoporučujem“
Pneumatika je nevhodná na dialničné použitie od rýchlosti cca 120km/h je silno hlučná až tak ,že nemožný je vzájomný hovor ani posluch audia. Na zmeny smeru reaguje čiastočne oneskorene, smerová stabilita neistá , stále treba jazdu korigovať. Cena nad 150 € nezodpovedá vlastnostiam najmä hlukovým. Záver : nedoporučujem Test celoročných pneumatíkCelkové hodnotenie: 51 %
Správanie na suchu: 60 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 30 %, Sneh: 70 %, Ľad: 50 %, Kúpil by som znovu: 10 %.

15. 9. 20212021-09-15 | Miroslav M. | Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 | Chevrolet Cruze | 205 50 R17 | najazdené: 0 km | spôsob jazdy: priemerný
„Pneumatika je nevhodná na dialničné použitie od rýchlosti cca 120km/h je silno hlučná až tak ,že nemožný je vzájomný hovor ani posluch audia. Na zmeny smeru reaguje čiastočne oneskorene, smerová stabilita neistá , stále treba jazdu korigovať. Cena nad 150 € nezodpovedá vlastnostiam najmä hlukovým. Záver : nedoporučujem“
Pneumatika je nevhodná na dialničné použitie od rýchlosti cca 120km/h je silno hlučná až tak ,že nemožný je vzájomný hovor ani posluch audia. Na zmeny smeru reaguje čiastočne oneskorene, smerová stabilita neistá , stále treba jazdu korigovať. Cena nad 150 € nezodpovedá vlastnostiam najmä hlukovým. Záver : nedoporučujem Test celoročných pneumatíkCelkové hodnotenie: 51 %
Správanie na suchu: 60 %, Správanie na mokru: 70 %, Spätná väzba: 60 %, Jazda na hrane: 50 %, Opotrebenie: 60 %, Hlučnosť: 30 %, Sneh: 70 %, Ľad: 50 %, Kúpil by som znovu: 10 %.

25. 10. 20182018-10-25 | Martin | Goodyear Wrangler HP AllWeather | Kia Sorento | 245 70 R16 | najazdené: 23 000 km | spôsob jazdy: priemerný
„Pneumatiky boli obuté na aute keď som ho kúpil. Boli na 50% zodraté, vek 2 roky. Na aute mám prioritne zadný náhon s funkciou zapnutia 4x4 čiže prevažne chodím na zadnom náhone. Sú to vôbec najhoršie pneu aké som mal. Na mokrej ceste totálna katastrofa. Stačí jemný plyn a auto ide bokom. Pri normálnej jazde na suchu sú fajn, avšak pri svižnejšej jazde počuť v zákrutách iba pískanie gúm a človek je rád že vôbec zatočí. Jazda na sa snehu je ako na letných. Jediné plus je že pri jazde v teréne a po skalách sú odolné a nepoškodia sa len tak ľahko. Taktiež majú vysokú životnosť, nezodral som z nich ani 2mm! Hlučnosť je minimálna. Pneu som vymenil z obavy o svoj život za Hankook Dynapro HP2 a jednoducho sa nedá ani porovnať ten rozdiel. Za mňa určite len ďalej od týchto pneu.“
Pneumatiky boli obuté na aute keď som ho kúpil. Boli na 50% zodraté, vek 2 roky. Na aute mám prioritne zadný náhon s funkciou zapnutia 4x4 čiže prevažne chodím na zadnom náhone. Sú to vôbec najhoršie pneu aké som mal. Na mokrej ceste totálna katastrofa. Stačí jemný plyn a auto ide bokom. Pri normálnej jazde na suchu sú fajn, avšak pri svižnejšej jazde počuť v zákrutách iba pískanie gúm a človek je rád že vôbec zatočí. Jazda na sa snehu je ako na letných. Jediné plus je že pri jazde v teréne a po skalách sú odolné a nepoškodia sa len tak ľahko. Taktiež majú vysokú životnosť, nezodral som z nich ani 2mm! Hlučnosť je minimálna. Pneu som vymenil z obavy o svoj život za Hankook Dynapro HP2 a jednoducho sa nedá ani porovnať ten rozdiel. Za mňa určite len ďalej od týchto pneu. Test celoročných pneumatíkCelkové hodnotenie: 50 %
Správanie na suchu: 60 %, Správanie na mokru: 30 %, Spätná väzba: 40 %, Jazda na hrane: 30 %, Opotrebenie: 90 %, Hlučnosť: 90 %, Kúpil by som znovu: 10 %.
Spoločnosť GoodYear sa môže pochváliť viac ako 120 ročnou históriou. Ide o pôvodnú americkú továreň založenú v Ohiu. Ako vyplýva z miesta založenia, GoodYear je veľmi obľúbená značka najmä v USA, je okrem iného výhradným dodávateľom pneumatík pre sériu NASCAR. Spoločnosť GoodYear patrí svojím obratom medzi tri najväčšie výrobca pneumatík na svete. Do koncernu GoodYear patrí rad ďalších značiek, ako napr. Sava, Debica, Fulda a po veľkej akvizícii v roku 2000 i Dunlop. Pneumatiky GoodYear získali ohromnú popularitu najmä vďaka zimným pneumatikám radu UltraGrip, ktoré najmä v generáciách 7, 7+ a 8 takmer nemali konkurenciu a vyhrávali jeden test za druhým.